DementedAlbino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Maskinen her trenger en formatering og nyinstallasjon av programmer. Problemet er at jeg ikke har fått med noen dvd med OS på. Alt er en lapp under maskinen hvor lisensen er oppført. Ser der ligger en skjult partisjon på maskinen som jeg ikke får tilgang til, kan det være at de har lagt inn image av os osv der? I så fall, hvordan får jeg hentet det ut? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Du skal ha fått med noen cd'er som det står "Recovery" på når du kjøpt maskina, en kombinasjon av disse og de filene som ligger på hardisken du ikke har tilgang til installerer Windows på nytt, sammen med alle de fine og unødvendige programmene asus har prakket på deg. edit: Du skal ikke gjøre noe med de filene nei, recovery programmet tar seg av det. Sletter du de filene er recovery cd'ene ubrukelige. Endret 3. november 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Latterlig at de ikke leverer med en cd med drivere og en cd med OS så en selv kan velge hva en vil ha inn på maskinen og ikke. Blir nok for min del å hente ned pirat vista siden det ikke er så lett å få tak i oem versjoner, så lage til slik jeg vil ha det og lage et image av disken selv. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå