arokh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen butikker nær Oslo sentrum som har Fallout 3 inne og til en rimelig penge? (ikke 599) Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Platekompaniet på Oslo City hadde til 499,- når jeg var der på torsdag forrige uke. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Takk for tipset, det hadde de Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Og nå burde vi bruke denne tråden til å videre diskutere PS3-versjonen av spillet her i PS3-forumet, så slipper man evt. fanboys. Hvordan er det mulig å gi ut et spill som fryser hver eneste gang noen på vennelista logger på eller av, og når man får melding? Trophies mangler også. Selv om jeg liker spillet veldig godt, vurderer jeg å bytte det inn mot en 360-utgave. Mest i frykt for å gå glipp av noe. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hva med å skru det av. (Tenkte da på når venner logger av eller på.) Så har du litt mindre å klage over. Endret 4. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Dette er det første Fallout spillet jeg har prøvd, og må si jeg ble litt skuffa. Så bare det fikk ekstremt høy score overalt, men jeg spilte det i en halvtimes tid og holdt på å sovna... Skal man gjøre noe annet enn å gå rundt og prate med folk egentlig? Driver å tar oppgaver i den byen utenfor, men det er så gørr kjedelig... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Høres ikke ut som dette er et spill for deg. Det er et RPG i samme båt som Oblivion bare i et helt annet univers. Man gjør oppdrag for folk hele veien, og de varierer i vanskelighetsgrad og hvor interessante de er. Endel av de første oppdragene i Megaton(sp?) er der for at man skal bli kjent i byen. Flere av oppdragene går ut på å utforske området rundt byen også, drepe folk osv. Jeg vurderer også å bytte til x360 versjonen da PS3 versjonen dessverre har endel bugs. Får vel tørke støv av x360 atter en gang. Endret 5. november 2008 av Igniztion Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Blæh, jeg skulle gjort mer research først... Send meg en PM om noen har lyst på et lite brukt Fallout 3 til en litt billigere penge enn nypris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå