Straydog Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei. Madammen ønsker seg et tegnebrett el. draw pad (eller hva det nå heter) som kan plugges inn via USB. Jeg har lett litt på de største webshoppene, men finner ikke dette produktet noe sted. Noe som vet hva jeg skal søke på og hvilke merker jeg bør gå for? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Wacom tegnebrett er de beste. Så kommer det ann på hvor erfaren hun er. Er det hobby eller profesjonelt? Også kommer det ann på lommeboka. Jeg anbefaler sjelden noe større enn Wacom Intous3 A5 brett. Den koster vel rett over 3000 kr. Så har du enklere modeller under det igjen som er billigere. Så da er et opp til deg hva du vil legge i det. Sjekk ut produktene på www.wacom.com AKIRA Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hei. Takk for svar! Bestilte Wacom Intous III A5 fra pixmania for 2600,-. Da gjenstår det bare å se om det faller i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå