Majin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hei, fikk for noen uker siden sansen for kung fu filmer igjen. og kunne tenke meg å få tak i noen. men jeg vet ikke navnet på så mange av dem. eller hvor jeg kan finne dem. så trenger hjelp til dette. har noen ideer til hv slags kung fu filemr jeg er ute etter. - helst kung fu filmer med lite plott. altså de nye jackie chan filmene med politi og kriminalitet er for dype til at det blir en skikkelig kung fu film. - helst skikkelig slossing, igjen altså ikke komisk slossing som i de nye jackie chan filmene. selv om det er sykt fett å se på. - helst med de klassiske kung fu heltene, bruce lee, jackie chan, jet li. (gjerne legg til flere her) takker for forslag=D Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 The Big Boss, Fist of Fury, Way of the Dragon (Bruce Lee vs Chuck Norris), Enter the Dragon og selvfølgelig Kung Fu Hustle Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 KUNG POW!! Den er hvertfall ikke så dyp Lenke til kommentar
Majin Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 KUNG POW!! Den er hvertfall ikke så dyp sett den. den er lame! er skikelig lei av at folk viser scenen mot kua. det ekke gøy engang. men betty og dama med en pupp er god humor=P ellers takker for forslag=) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ong-bak Er vel heller muay thai, men mye fet slossing. Også en film med samme hovedrolleinnhaver som stiller seg på teit story, men feit slåssing. Tom yum goong Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 KUNG POW!! Den er hvertfall ikke så dyp sett den. den er lame! er skikelig lei av at folk viser scenen mot kua. det ekke gøy engang. men betty og dama med en pupp er god humor=P ellers takker for forslag=) Lame? Jeg hadde konstant latterkrampe gjennom hele filmen, og etter filmen hadde jeg vanvittig vondt i kjeven... Men jeg er enig, kuscenen er kanskje den minst morsomme. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fearless, den er ganske bra. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ip Man Handler om han kung fu mesteren til Bruce Lee. Syk bra film, fete sloss scener. Hopp frem til 1:28 Se filmen hos Youtube Kung fu Hustle kan også nevnes dersom du er ute etter noe mer "uvanelig". Veldig kul film Endret 5. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tilrådingstråden / Anbefalelsestråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå