sdf123 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hver gang jeg kjører Syncback og feks har slette en fil i venstre mappe, så spør den meg hver gang om jeg er sikker på at jeg vil slette den i høyre mappe også. Og det er jeg. Alt fra Venstre skal være i høyre. Men hvordan får jeg Syncback bare til å kjøre og slette de filene som den skal uten om å be om en bekreftelse hele tiden, da falle jo litt av vitsen bort når dette skal gå automatisk!? Er Syncback SE det er snakk om. Endret 5. november 2008 av everlong Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan egentlig ikke hjelpe deg, siden jeg bruker Sync Toy fra Microsoft. I ST2 fra M$ kan du sette den opp i tre forskjellige moduser. Kanskje Syncback har det samme? - Synchronize, sletter alt som blir slettet i venstre mappe, i høyre mappe. Og også omvendt. - Echo - Nye og oppdaterte mapper i venstre blir replikert til høyre, og ikke andre veien. - Contribute - Filer som slettes fra venstre mappe, blir ikke slettet i høyre. Hvis du har noe lignende i programmet ditt, så har jeg hjulpet deg :-) Hvis ikke, så har du ihverfall fått noe å tenke på... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, alt er riktig innstilt. Mitt problem er at SyncBackSE trenger en bekreftelse på at det er greit å slette fila i "høyre" mappa. Jeg vil ikke ha spørsmål om noe sånt, jeg vil at den skal kunne kjøre stille i bakgrunnen uten at jeg må bekrefte hver gang det er en endring. Da kunne jeg jo heller ha kopiert det manuelt selv. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Fikk det til. Når vinduet dukker opp og ber deg bekrefte, så haker du av Ikke vis dette vinduet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå