hitokiri Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Samsung har tatt konsekvensen av konkurransen og gitt Omnia like høyoppløst skjerm som HTC Touch HD. Les mer Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det ville gjort Omnia litt mer aktuell for meg, men en enda større skjerm hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En liten skrivefeil i faktaboksen, internminne står som 4/16mb, skulle vell vært 8/16gb? Dette var lurt av Samsung, blir straks mye mer aktuell for folk flest nå som den har fått enda bedre oppløsning.. Kan tenke meg det er litt kjipt for de som allerede har kjøpt omnia.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tviler vi får se noe til den her oppe i Norge, den er altfor god til det. Mulig de kunne solgt den her om de hadde kuttet i noe for å kompensere for en bedre skjerm, f.eks fjernet wifi, bluetooth, minnekortstøtte, eller noe. Loven mot å lage den perfekte mobil gjelder jo alltid, og når noe blir bedre må noe annet bli verre for å sørge for null utvilking totalt sett. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir spennende og se hvordan batteritiden blir med den nye skjermen, og hvordan responsen er med denne. Kan tenke meg den blir noe tregere ettersom oppløsningen har økt såpass mye. Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Kun Korea Den dårlige nyheten er at telefonen bare skal selges i Sør-Korea, under Samsungs merkenavn Anycall." Interessann artikkel, men om noen ønsker denne så kan det være greit og komme med flere detaljer om hvordan man kan skaffe seg Omnia med bedre oppløsning. Hva er det med Samsung og lansering av nye produkter/versjoner? Alt går så tregt med de! Lenke til kommentar
Andy81 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Kun Korea Den dårlige nyheten er at telefonen bare skal selges i Sør-Korea, under Samsungs merkenavn Anycall." Interessann artikkel, men om noen ønsker denne så kan det være greit og komme med flere detaljer om hvordan man kan skaffe seg Omnia med bedre oppløsning. Hva er det med Samsung og lansering av nye produkter/versjoner? Alt går så tregt med de! Enig der ja. Og det er litt irriterende at de kommer med datoer, også overholdes de ikke. I påvente av den i900'n jeg har bestillt meg (ja, jeg klarer meg med litt dårligere skjerm), så har jeg jevnlig sendt mail til samsung kundeservice og spurt om status. Men det er jo ingen av de på kundeservice der som kan gi meg noe fornuftig svar. Og av de datoene som de har turt å oppgi, så har alle blitt overskredet. Så enten så vet de absolutt ingenting selv, eller så er det en gjeng med lystløgnere som liker å få dårlig reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg