РЦП-88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har noen tips på hvor man kan parkere bilen i nærheten av Lørenskog og få rask kollektivtransport inn til Oslo sentrum? Du har Ellingsrud T-bane, men da må man vel betale piggdekkavgift? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med Strømmen stasjon? Hvis du ikke skal bli borte til langt på natt kan du vel sette fra deg bilen i parkeringshuset på senteret og komme tilbake til isfrie ruter også. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hmm... høres bra ut! Pleier dra fra byen kl. 21, de har vel lenger oppe enn det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er vel oppe et par timer etter stengetid, som er kl 21. Det du derimot må passe deg for er begrensningen på fire timer. Det er for å forhindre nettopp at folk parkerer der for å ta toget til jobb og lignende. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Har funnet ut at jeg kan bruke Lørenskog togstasjon. Så ut som om det var ok parkeringsmuligheter der. Hvis ikke er det vel plass på Statoil-stasjonen eller burgersjappa like ved. Det blir 37 minutter reisevei. Jeg bruker ca. 15 minutter med bil, men bomring og piggavgift dreper studentøkonomien Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ... Og piggfrie dekk er vel kanskje utenfor budsjettrammen? Kjenner til problemstillingen. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 ... Og piggfrie dekk er vel kanskje utenfor budsjettrammen? Kjenner til problemstillingen. Nettopp... Dessuten så liker jeg å kjøre på snødekte/isete skogsveier om vinteren, og da kommer vel piggfri noe til kort. Lite vits i å investere i nye dekk når de skal herjes bort allikevel. Nå kjører jeg på gamle pigger til 100 kr dekket Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hehe, da har vi noe til felles - jeg investerte ikke i nye dekk før de gamle datt av felgen omtrent, er også av typen som liker å leke meg på vinteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå