Asbjørn H Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://asbjorn.org/Musikk/First_Light.mp3 Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det første halvannet minuttet er litt kjedelig, men når ting først kommer i gang høres det meget bra ut syns jeg. Jeg syns dette minner litt om en slags roligere versjon av Chunk & Twist - The UK Sound (noe som definitivt er et kompliment ) Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Det første halvannet minuttet er litt kjedelig, men når ting først kommer i gang høres det meget bra ut syns jeg. Jeg syns dette minner litt om en slags roligere versjon av Chunk & Twist - The UK Sound (noe som definitivt er et kompliment ) Det tar jeg definitivt som et kompliment! Det var en skikkelig fet sang. Skjønner hva du mener og, de bruker samme type el-piano og lignende bass-synth og -linje, bare at det er en tanke bedre mixa da. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jesus Asbjørn H... Den var stor... "filen" ellers nice work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå