Gå til innhold

BK: Uendelig Hav.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble ikke så værst.

Horisonten er skjev dog.

Tror jeg ville croppet det noe annerledes, eller komponert bildet påny.

Du kunne enten gått ett par skritt nærmere, eller tiltet kamera noen grader oppover.

post-87902-1225728787_thumb.jpg

Si fra om du vil jeg skal ta bort bildet..

Her har jeg bare croppet ganske kjapt sånn ca der jeg ville at bunnen skulle startet.

Bare et forslag..

Ser for øvrig at jeg kunne tatt bort enda litt til av bunnen. I alle fall slik bildet er nå, men mulig det hadde gått slik som dette og hvis det var mer himmel i bildet.

Lenke til kommentar

Igjen viser du at du har et øye for motiver! I hvert fall motiver som tiltaler meg, så får andre mene hva de vil. :)

Jeg syns det er bra at du har lagt horisonten så høyt opp, for himmel har vi sett før. Når det kommer til forgrunnen savner jeg litt et tydeligere blikkfang. Du kunne brukt stenen, tangen eller fuglesporene hvis det dukket opp en god vinkel. Hadde du funnet en "bekk" tilsvarende den som renner til venstre i bildet, gjerne i en s-form, og fulgt den utover hadde du hatt en klassiker (eller klisjé om du vil). Alt i alt et fint og skarpt bilde med mange flotte detaljer. Dessverre slår de hverandre litt i hjel sånn at jeg ikke helt vet hvor jeg skal se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...