annihiLius Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) har nettopp kjøpt meg Acer aspire a150. Lurte nå på om det gikk ann å få en ekstern dvd leser som ikke trenger strøm fra en stikk. Hadde vært kjekt hvis jeg skulle foreksempel se en film på en biltur fra en dvd. Hadde vært ekstra fint med noen linker til steder hvor det selger (hvis det finnes da). Takk på forhånd. Endret 3. november 2008 av annihiLius Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ala slik som denne? http://www.expansys.no/d.aspx?i=161731 Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det ikke bare å legge filmene inn på pcen før du drar da ? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 A150 har vell 160gb HD så det burde den klare Det vil også soleklart bruke mindre strøm Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 tenkte hvis jeg hadde en film på en cd eller hvis jeg skal installere ting fra cd Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 innstaler det fra minnepenn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det finnes, men etter et kjapt søk i prisguiden fant jeg ingen som er kompatible med vanlige maskiner og som selges i Norge. MacBook Air SuperDrive fungerer dessverre bare på MacBook Air fordi USB-porten på Air-maskinene sender ut høyere ampere enn hva som er normalt på ordinære maskiner. Denne fungerer derimot på alle maskiner og bruker bare en port. Den kan i tillegg både lese og brenne ulike CD og DVD-formater. Personlig ville jeg derimot brukt pengene på en Western Digital passport harddisk, gjerne på 320GB eller mer. Denne ville jeg fylt med hva enn jeg trengte på forhånd og tatt den med meg i stedet for en ekstern optisk leser/brenner, dersom det var en mulighet. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 tror ikke noen her skjønner hva jeg mener. Hva om jeg ikke laster ned filmer da? sier jo at jeg har filmer på cder, da vil jeg gjerne få sett den fra cd rommet og ikke legge den inn osv siden jeg har kjøpt den, og hva med spill som feks Diablo2 osv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hvis du ikke har andre maskiner med en CD/DVD-rom liggende er det klart at det blir vanskelig å kopiere egne filmer/spill til harddisk i utgangspunktet. Du kan derimot kjøpe en billig ekstern optisk leser som trenger strøm, eksempelvis denne, og legge filmene/spillene dine inn på harddisken i stedet. DVD-er kan kopieres til harddisken ved bruk av egnede programmer og spill slik som Diablo 2 kan spilles uten cd ved hjelp an en No-CD crack. Endret 8. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå