Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjære deg, Marius, det var faktisk ment som en spøk. Og jeg siterer deg fritt fra hukommelsen, en gang jeg sa "hverken jeg eller Marius er fanboys", du svarte "Jo, jeg er det". Men, deg om det. Personangrep reserverer jeg til dødsstrafftilhengere i Politikkforumet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjære deg, Marius, det var faktisk ment som en spøk. Og jeg siterer deg fritt fra hukommelsen, en gang jeg sa "hverken jeg eller Marius er fanboys", du svarte "Jo, jeg er det". Men, deg om det. Personangrep reserverer jeg til dødsstrafftilhengere i Politikkforumet. Da får jeg skylde på at du skjuler spøken eller ironien for bra, for det blir slett ikke oppfattet som spøk alle gangene... Noen ganger passer det seg for en spøk, men det er i interne diskusjoner, ikke i en tråd hvor trådstarter tar det meste han leser seriøst. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kan vel legge til at Ken Rockwell har svært lite fritidsproblemer i motsetning til de som skriver her... :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kan vel legge til at Ken Rockwell har svært lite fritidsproblemer i motsetning til de som skriver her... :!: Fine bilder du har på Picasasiden din... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Takk ! Kan vel legge til at Ken Rockwell har svært lite fritidsproblemer i motsetning til de som skriver her... :!: Fine bilder du har på Picasasiden din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå