Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ken Rockwell Facts

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt kenrockwellfacts.com skal snart sette det opp. Men kan folk legge inn litt "puns" om han? utenom de som står på Bahnemann.

Noe tar det kanskje som sjikane, for meg er det bare uskyldig moro, det kunne like godt stått uten navn men det å legge til Ken Rockwell gjør det litt mer moro.

Link til Bahnemann

http://www.bahneman.com/liem/blog/article...._Rockwell_Facts

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo akkurat det samme som Chuck Norris Facts og Lars Monsenfacts. Ingen som har klaget det inn som mobbing så vidt jeg vet.

Siden "alle andre gjør det", er det helt greit liksom? :roll:

Kennyboy har vel selv uttalt at han syns det er litt morsomt.

Dette er ikke mobbing. Når man har så sterke og bastante meninger som Kennyboy må man bare akseptere at det blir ironisert over.

Lenke til kommentar

Nei, synes han skriver mye bra også jeg, da. En del fine tester.

Men selvfølgelig blir jeg irritert når man bastant mener at du skal tjene penger på fotograferingen din og holde på hver dag før du har bruk for noe bedre enn D40 + 18-55. Da blir jeg VELDIG satt ut.

Lenke til kommentar

# Before Nikon or Canon releases a camera they go to Ken and they ask him to test them, the best cameras get a Nikon sticker and the less good get a Canon sticker

# Once Ken tested a camera, he said I cant even put Canon on this one,thats how Pentax was born

:whistle:

Lenke til kommentar

Jeg skyter Olympus, har Canon 5D på handlelista, har mye sans for D40 som nybegynnerkamera, drømmer om et Leica M8, har tro på Sony, sikler på veldig mye Pentax-optikk og er svært, svært imponert over Nikon FX (selv om jeg ikke liker signaturen i bildene).

Jeg er kanskje ikke helt nøytral, det er helt umulig, men jeg prøver å være så åpen som overhodet mulig.

For deg er det bare Nikon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...