OlafG Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har kjøpt kenrockwellfacts.com skal snart sette det opp. Men kan folk legge inn litt "puns" om han? utenom de som står på Bahnemann. Noe tar det kanskje som sjikane, for meg er det bare uskyldig moro, det kunne like godt stått uten navn men det å legge til Ken Rockwell gjør det litt mer moro. Link til Bahnemann http://www.bahneman.com/liem/blog/article...._Rockwell_Facts Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Alle disse moro-skaene om Rockwell skaper mer trafikk på sidene hans. Og for hvert klikk på sidene hans, jo mere kroner får han inn. Han ler hele veien til banken av alle som harselerer med ham. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, men det er jo bare gøy. Da får han reklame og annonseinntekter og vi får humor. Det er jo ikke for å sjikanere han. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www.ung.no/mobbing/ Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det er jo akkurat det samme som Chuck Norris Facts og Lars Monsenfacts. Ingen som har klaget det inn som mobbing så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fantastisk! =D Har ingentig på lager atm, men om eg får skal eg sei ifra. =P Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Before Nikon or Canon releases a camera they go to Ken and they ask him to test them, the best cameras get a Nikon sticker and the less good get a Canon sticker Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er jo akkurat det samme som Chuck Norris Facts og Lars Monsenfacts. Ingen som har klaget det inn som mobbing så vidt jeg vet. Siden "alle andre gjør det", er det helt greit liksom? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er ikkje akkurat snakk om drittslenging heller da. Såpass må folk tåle tykkjer eg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er jo akkurat det samme som Chuck Norris Facts og Lars Monsenfacts. Ingen som har klaget det inn som mobbing så vidt jeg vet. Siden "alle andre gjør det", er det helt greit liksom? Kennyboy har vel selv uttalt at han syns det er litt morsomt. Dette er ikke mobbing. Når man har så sterke og bastante meninger som Kennyboy må man bare akseptere at det blir ironisert over. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gi meg noe cliff notes om denne ken fyren.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fanatisk Nikon-fanboy, like diplomatisk som Dubja, dogmatisk og polariserende. Men han er ikke HELT bak mål, for å ha det sagt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei, synes han skriver mye bra også jeg, da. En del fine tester. Men selvfølgelig blir jeg irritert når man bastant mener at du skal tjene penger på fotograferingen din og holde på hver dag før du har bruk for noe bedre enn D40 + 18-55. Da blir jeg VELDIG satt ut. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 # Before Nikon or Canon releases a camera they go to Ken and they ask him to test them, the best cameras get a Nikon sticker and the less good get a Canon sticker # Once Ken tested a camera, he said I cant even put Canon on this one,thats how Pentax was born Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hehe, old, men bra... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fanatisk Nikon-fanboy Nuvel... Han omtaler jo Canon i omtrent like rosende ordelag som deg. Kenny er primært en pengefanboy - han liker og omtaler det som trekker folk til siden hans. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han er ikke på Marius sitt nivå, nei. Men spør du ham direkte svarer han nok Nikon. I de fleste tilfeller. Selv om han virkelig liker 5D. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Simon, prøver du å si at du er nøytral? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg skyter Olympus, har Canon 5D på handlelista, har mye sans for D40 som nybegynnerkamera, drømmer om et Leica M8, har tro på Sony, sikler på veldig mye Pentax-optikk og er svært, svært imponert over Nikon FX (selv om jeg ikke liker signaturen i bildene). Jeg er kanskje ikke helt nøytral, det er helt umulig, men jeg prøver å være så åpen som overhodet mulig. For deg er det bare Nikon.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, det e rikek dte, og om du slutter å gå inn for det så kanskje du ser at jeg roser canon for mye, og at jeg ikke bare er Nikonfiksert... sikkert vanskelig for deg, men det begynner å bli irriterende, så vensligst slutt med det, det nærmer seg personangrep når det du sier ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå