Gå til innhold

Opphaven bak ditt brukernavn?

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig opphaven bak ditt brukernavn? Hva som gjorde brukernavnet til det det ble? Er du fornøyd med det? Bruker du det stort sett på de fleste nettsidene hvor det kreves brukernavn?

Kom gjerne med innspill! ;)

Selv kan jeg vel begynne med at jeg var lite fantasifull den gangen da jeg opprettet "Nidaroo" på en side, for gud vet hvor lenge siden! ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er helt tilbake til den gangen jeg gikk startet på første grunnkurs på Videregående skole, altså 5 år siden. Jeg hadde aldri hatt internett før og var dermed ikke vant til å ha noe kallenavn. Men noe lan hadde jeg da holdt på med og siden jeg var av den litt sataniske typen den tia der, så kalte jeg meg for Damien. Noe jeg ble lettere terget for da jeg kom på større samlinger, men jeg visste jo ikke hvem denne CS-fyren var for noen.

Så tilbake til grunnkurs. Skulle registrere meg på noe som het for Bloc, men var helt blank, fram til en klassekompis foreslo Egilanso. Tadda! Der har vi den. Når det gjelder onlinespill, så er det Tarepsed jeg kaller meg. Når både Damien og Toxic var opptatt, så måtte jeg komme på noe eget, så jeg leste tilfeldigvis ordet "desperat" baklengs. :p

Egilanso har vel mer eller mindre tatt over på alle nettsteder og en del spill.

Lenke til kommentar

Brukernavnet mitt er sånn egentlig en stavefeil. Når jeg var 6 eller 7 og skulle inn på vg chatten elns måtte jeg finne på et brukernavn og fant ut at jeg skulle hete psycho, men trodde da altså at det skrives phsyco. Fant jo etterhvert ut at det var feil skrevet, men da brukte jeg det så mange steder at jeg ikke ville bytte og nå er det jo litt ålreit siden det ikke er så mange som bruker phsyco

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...