Vegard_Haug Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 EA forteller at Skate It snart er klart for markedet. Les mer Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er normalt sett ikke veldig interssert i skatespill, men jeg er litt fristet til å kjøpe dette pga Wii Fit-brettet. Da kanskje jeg kan lette litt på den dårlige samvittigheten jeg har fått av at jeg har bukrt Wii Fit kun fem timer over totalt 107 dager. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror jeg blir å kjøpe dette til både Wii og PS3. Må være utrolig stilig med Wii Fit brettet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Korrekt dato er vel 20 november som er en torsdag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror jeg blir å kjøpe dette til både Wii og PS3. Må være utrolig stilig med Wii Fit brettet. Skate it kommer bare til DS og Wii, Skate 2 derrimot - det kommer til ps3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Håper de kommer med dato for Skate 2 snart! Kom veldig brått på med denne datoen når det er drøye 2 uker til. Kanskje de kommer med en dato for Skate 2 som sier 20. november eller 4. desember eller noe? EDIT: november mente jeg ja Endret 3. november 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror jeg blir å kjøpe dette til både Wii og PS3. Må være utrolig stilig med Wii Fit brettet. Skate it kommer bare til DS og Wii, Skate 2 derrimot - det kommer til ps3 Stemmer, glemte meg bort litt Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Håper de kommer med dato for Skate 2 snart! Kom veldig brått på med denne datoen når det er drøye 2 uker til. Kanskje de kommer med en dato for Skate 2 som sier 20. september eller 4. desember eller noe? Du bør nokk ta en titt på kalenderen og pugge den litt... September er ett lite år unna. Endret 3. november 2008 av Dimnar Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er litt skeptiskt til kontrollen og det med at du gjør triks med wii remoten. Kan vel lett bli litt surrete, slik at du tar andre triks enn det du egentlig prøver på. Tror nok egentlig at de gode gamle knappekombinasjonene er best der. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er litt skeptiskt til kontrollen og det med at du gjør triks med wii remoten. Kan vel lett bli litt surrete, slik at du tar andre triks enn det du egentlig prøver på. Tror nok egentlig at de gode gamle knappekombinasjonene er best der. Eller joystickene som man bruker i Skate, som er uendelig mye bedre enn knappekombinasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg