f(x) Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg fyller 15 år i januar 2009, og jeg har tenkt å begynne med opplæring på lett MC. Jeg vil jo uansett ikke få oppkjøring før våren 2010, så da lurer jeg på: Er det lurt å begynne med opplæring når jeg blir 15 år eller skal jeg vente til 2010, siden jeg da slipper oppfriskningstime og slikt? Hvor mye senere vil jeg da få lappen sammenlignet med å begynne når jeg blir 15 år? Blir det mye billigere å vente til ett år? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
KNB Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lurt å begynne så snart du kan, da får du oppkjøring tidligere, prisene bare øker for hver år uansett. Du må kansje ha 1-2 oppfriskingstimer, men det er ikke noe å grine over. Barre øv deg jevlingt hjemme så skal det gå fint. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blir nok ikke noe billigere det å vente ett år. Anbefaler å starte nærmere slutten av sesongen neste år. Startet selv så tidlig som mulig med å ta kjøretimer etter vinteren, og fikk ikke lappen før juli, hadde ingen fler kjøretimer enn vanlig, og prøvde å få de fleste kjøretimene så tett som mulig på hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå