lilduff90 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 For to år siden begynte jeg å samle på vinylplater, og nå begynner samlingen å bli så stor, og bruken så hyppig, at jeg er på jakt etter nytt stereoanlegg. Nå bruker jeg en Clas Ohlson-platespiller og en gammel forsterker som jeg hadde på loftet, samt noen gamle slitte høyttalere jeg fant i garasjen. Med andre ord trenger jeg alt nytt. Jeg stiller ikke så store krav, men har lite peiling på dette, så trenger litt hjelp til å bygge et oppsett. Dette vil jeg ha med: - To gulvhøyttalere (gjerne flere) - Forsterker - Platespiller, en god en - Fjernkontroll er ikke et "must", men et stort pluss - Makspris: helst under 8-10 000, absolutt makspris 12 000. Jeg er ganske så audiofil, så lydkvalitet kommer på topp, men jeg vil gjerne ha litt volum også. Det jeg i grunn er på jakt etter er mest og best lyd, og så billig så mulig. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hva med Tannoy Fusion 4 + Marantz PM4001 + Goldring GR1. Det blir til sammen 10.500,- så da har du litt til kabler. Endret 3. november 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå