Gjest Slettet+129837 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei. Etter at bærbar pc-en min plutselig fikk feil i boot så klarte jeg ikke å reparer den med f.eks. "Partition Table Doctor 3". Uansett. Jeg slettet alle patitionene fordi ikke heller recovery partition virket heller, og etter det brukte jeg min recovery dvd jeg lagde. Endelig fikk jeg windows vista tilbake igjen, men recovery partition er borte, så hvis jeg mister dvd-en så klarer jeg ikke å recovery den igjen. så, Hvordan lager jeg et nytt recovery partition slik at jeg kan installere Acer erecovery manager? fordi den sier at den finner ikke en "D2D" ting (disk to disk). Endret 3. november 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 La vær å miste platen!! Evt kan du kanskje prøve å kopiere image filen over på harddisken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) det er 2 dvd-er, så jeg kan ikke bare lage 2 partitions Endret 4. november 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå