tha_lode Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg er på jakt etter en bedre skjermsparer som kan vise bilder. Bla ønsker jeg bedre støtte for jpeg rotasjon. (Windows sin innebygde klarer ikke å rotere bilder som har metadata som forteller at bildet skal snus.) Jeg ønsker også muligheten til å eksludere underliggende mapper i hovedbildemappen. Edit: Dette er for både XP og Vista. Endret 3. november 2008 av tha_lode Lenke til kommentar
BWW Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Finne masse alternativer å finne. Noen er kanskje å foretrekke fremfor andre, men Google har jo en grei en. Google Photo screensaver Denne kan også rotere: Aceme Ellers er det bare å fortsette å google og du finner en hel haug Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Takker. Google sin var akkurat det jeg så etter. Jeg prøvde å google etter noe brukbart, men ble overmannet av alt for mange treff, så jeg tenkte å benytte meg av andres erfaringer. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå