Gå til innhold

Panasonic dvd opptakere = dritt

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

2 ganger nå har kameratn hatt tull med disse , han skulle ALDRI akseptert en ny maskin for det er akkurat på samme viset med den nye , butikken sier den har vært til rep......tror dette er ansvarsforskrivelse/gi-faen-mentalitet fra butikkens side :(

Maskinen er bare 3 mnd maks & kan bare avspille (ikke se meny eller ta opp) , dette er overhodet ikke holdbart !

Er det garantien på den 1ste spillern som gjelder....man skulle tro at dette er et nytt tilfelle siden en ny maskin & ergo burde han få alle pengene tilbake....jeg VET at han har brukt maskinen på vanlig måte så de kan IKKE påstå misbruk !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Når man kjøper et produkt må man forvente at det fungerer 100%......mht ansvarsfraskrivelse mener jeg at de virker lite keen på å refundere og bare lar tida gå for at kameratn eventuellt skal glemme det......

Lenke til kommentar

du har tydeligvis ikke hatt problemer med et produkt tidligere. Ting tar rett og slett tid uansett hvem man bruker. De fleste serriøse bedrifter forholder seg til forbrukerkjøpsloven og der er det regler for hvordan ting skal gjøres.

Du har feks ikke rett til pengene tilbake før etter at produktet har hatt SAMME feil 2 ganger og den SAMME feilen oppstår en 3 gang.

Det du refererer til som gi faen mentalitet er sannssynligvis bare kø hos service verkstedet for å få reparert produktet. I forhold til loven så står det at avhjelp (reparasjon) skal skje innen rimelig tid. Hva rimelig tid er, er ikke definert men bransjen og de fleste her inne vil si at 3-5 (6) uker er innenfor rimelig tid.

Selv om du synes dette hørers forferdelig og at i en perfekt liten verden skal alt fungere 100% så har man alltid en sjangse for at ting blir ødelagt. Det er da norges og verdens beste forbrukerkjøpslov kommer inn og sørger for at produktet skal bli reparert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vel , av det jeg har lest om denne maskinen så er den dritt : en fyr som kjøpte denne 2 ganger på rad og det ble tull med den allerede etter 3 mnd......høres ikke direkte lovende ut.

Tror ikke en gang de gadd å sende den til rep. heller.....jævlig rask rep. i så fall :/

De klarte å rote bort noe jeg hadde til rep. en gang og drøyde ut tida mest mulig....til slutt var de nødt til å bite i sure eplet & gi meg nytt produkt.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...