Gå til innhold

Noen som ønsker det nye dashboarded?

FireToast

Anbefalte innlegg

Noen som ønsker det? Jeg kan legge det ur på Dump.no

Enkelt og få over til xboxen.

to install simply unrar the file. then place the $systemupdate folder on the root of a thumbdrive or cd-r and then update your 360!

DERE KAN IKKE BLI BANNET FOR DETTE!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 360 som allerede er bannet så jeg la inn NXE av nyskjerrighet. Ser bra ut og er veldig bra i bruk. Avatars er en online-feature og ikke inkludert i pakken så det fikk jeg ikke testet. Også bra at 360en nå støtter 16:10-oppløsninger, som 1680x1050 som min Widescreen-skjerm liker. Dessverre får du da et stort felt oppe og nede, men heller litt mindre skjermbilde enn et bildet som ikke har pixel-ratio på 1:1.

Lenke til kommentar

Både NXE og de spillene du nevner er før release date. Det er en god måte å bli tatt på.

Som 1up.com sier: Installing Leaked NXE Will Disable Xbox Live Until Nov. 19

As if getting knocked offline for nearly three weeks isn't bad enough, there's also the risk that Microsoft could well knock you offline for good. There have been no reports of bans since the NXE was leaked online, but it's not outside the realm of possibility that Microsoft might start kicking off cavalier downloaders indefinitely, so you have to consider if it's really worth the risk. Another 18 days isn't too hard of a wait, is it?

Lenke til kommentar
Også bra at 360en nå støtter 16:10-oppløsninger, som 1680x1050 som min Widescreen-skjerm liker. Dessverre får du da et stort felt oppe og nede, men heller litt mindre skjermbilde enn et bildet som ikke har pixel-ratio på 1:1.

da snakker vi vga ?

Vi snakker VGA ja...

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke kun utsèendet som blir oppdatert..

Ja hva mer enn utseendet er det, må være at 8stykker kan chatte på engang ellerno? Det går jo uansett ann i mange spill fra før.....å ja, det er noe avatar greier som igrunn er helt verdiløst, en ny måte for MS å dra inn penger på, få folk til å kjøpe klær til en figur på xboxn, skjønner egentlig heller ikke at folk har giddet å kjøpe "themes" til boxn heller jeg da

Lenke til kommentar

Uffda. Kanskje oppdatere seg litt før man disse denne oppdateringa?

For det første får du muligheten til å installere spillene til harddisken, noe som reduserer støyen KRAFTIG! (egen erfaring)

For det andre får du nå support for andre oppløsninger enn standard, bl.a. 1680x1050, noe som er kjekt for de som kobler 360 til en pc skjerm.

Men å si at man IKKE blir bannet for det blir for drøyt. Det er det ingen andre enn Microsoft som vet enda.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Uffda. Kanskje oppdatere seg litt før man disse denne oppdateringa?

For det første får du muligheten til å installere spillene til harddisken, noe som reduserer støyen KRAFTIG! (egen erfaring)

Ja det er sant, glemte det, det er jo bra positivt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...