FireToast Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som ønsker det? Jeg kan legge det ur på Dump.no Enkelt og få over til xboxen. to install simply unrar the file. then place the $systemupdate folder on the root of a thumbdrive or cd-r and then update your 360! DERE KAN IKKE BLI BANNET FOR DETTE!!!!!!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi kan så absolutt bli bannet for det, og det du glemmer å nevne er at du ikke får adgang til XBL med NXE før 19. nov... Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Folkens, ikke gidd. Du kommer ikke online før den 19. November om du gjør det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har en 360 som allerede er bannet så jeg la inn NXE av nyskjerrighet. Ser bra ut og er veldig bra i bruk. Avatars er en online-feature og ikke inkludert i pakken så det fikk jeg ikke testet. Også bra at 360en nå støtter 16:10-oppløsninger, som 1680x1050 som min Widescreen-skjerm liker. Dessverre får du da et stort felt oppe og nede, men heller litt mindre skjermbilde enn et bildet som ikke har pixel-ratio på 1:1. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er sikkert en teoretisk mulighet for å bli bannet, men jeg tror den er svært liten. Har lagt det inn på min allerede (klarer meg FINT uten Live frem til 19.) da jeg har Far Cry 2, Fallout 3 og Gears of War 2 å spille ferdig først. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Både NXE og de spillene du nevner er før release date. Det er en god måte å bli tatt på. Som 1up.com sier: Installing Leaked NXE Will Disable Xbox Live Until Nov. 19 As if getting knocked offline for nearly three weeks isn't bad enough, there's also the risk that Microsoft could well knock you offline for good. There have been no reports of bans since the NXE was leaked online, but it's not outside the realm of possibility that Microsoft might start kicking off cavalier downloaders indefinitely, so you have to consider if it's really worth the risk. Another 18 days isn't too hard of a wait, is it? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Også bra at 360en nå støtter 16:10-oppløsninger, som 1680x1050 som min Widescreen-skjerm liker. Dessverre får du da et stort felt oppe og nede, men heller litt mindre skjermbilde enn et bildet som ikke har pixel-ratio på 1:1. da snakker vi vga ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg vil ha updaten seff Synes det ser stilig ut, mye bedre en det ser ut nå mener jeg!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Også bra at 360en nå støtter 16:10-oppløsninger, som 1680x1050 som min Widescreen-skjerm liker. Dessverre får du da et stort felt oppe og nede, men heller litt mindre skjermbilde enn et bildet som ikke har pixel-ratio på 1:1. da snakker vi vga ? Vi snakker VGA ja... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så poenget er at du er så snill at du legger ut en ulovlig nedlastet NXE for oss? Jeg har på følelsen at folk kunne funnet frem til det selv. Eller er det noe annet fiksfakseri? Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det mulighet for å å tilbake til det "gamle" oppsettet etter man har prøvd det? Uaktuelt å være offline når gisssj kommer Lenke til kommentar
noxon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei.Om du først oppgraderer til NXE, så er du stuck med det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser ikke problemet å laste det opp. Er uansett bedre at flere tester det før evt. release. Birger Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så dere bruker xboxn deres til å sitte i dashboardet dere altså, bruker min til å spille med jeg, og da spiller det f¤!n ingen rolle åssen utseendet på menyene ser ut.. er nå min mening men Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det jo ikke kun utsèendet som blir oppdatert.. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det jo ikke kun utsèendet som blir oppdatert.. Ja hva mer enn utseendet er det, må være at 8stykker kan chatte på engang ellerno? Det går jo uansett ann i mange spill fra før.....å ja, det er noe avatar greier som igrunn er helt verdiløst, en ny måte for MS å dra inn penger på, få folk til å kjøpe klær til en figur på xboxn, skjønner egentlig heller ikke at folk har giddet å kjøpe "themes" til boxn heller jeg da Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Uffda. Kanskje oppdatere seg litt før man disse denne oppdateringa? For det første får du muligheten til å installere spillene til harddisken, noe som reduserer støyen KRAFTIG! (egen erfaring) For det andre får du nå support for andre oppløsninger enn standard, bl.a. 1680x1050, noe som er kjekt for de som kobler 360 til en pc skjerm. Men å si at man IKKE blir bannet for det blir for drøyt. Det er det ingen andre enn Microsoft som vet enda. Endret 4. november 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så dere bruker xboxn deres til å sitte i dashboardet dere altså, bruker min til å spille med jeg, og da spiller det f¤!n ingen rolle åssen utseendet på menyene ser ut.. er nå min mening men Ouh, tøff kar! Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uffda. Kanskje oppdatere seg litt før man disse denne oppdateringa?For det første får du muligheten til å installere spillene til harddisken, noe som reduserer støyen KRAFTIG! (egen erfaring) Ja det er sant, glemte det, det er jo bra positivt:) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En veletablert tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=981846 Omtale av begge valg, både de som gjør det på egenhånd og de som har fått updaten tildelt. Fila med hva og hvordan ligger her: http://digiex.net/homebrew/594-xbox-360-nx...y-download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå