PhaxeNor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei, jeg ser ut til å ha et lite problem her. Hver dag etter klokka 6 så starter alle kanalene på GET boksen her å hakke og noen ganger går lyden ut av sync. Jeg fikk også en boks til (2 tver) og det samme skjer der. Temperaturen er ikke det samme ved boksene. Tenkte jeg skulle spørre her om det er noen andre som har eller har hørt om dette problemet? Hadde vært fint om noen her viste noe om det. Ganske irriterende Endret 4. november 2008 av PhaxeNor Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har du mosaikk-mønster også? Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har du muligheten til og sjekke signal-kvaliteten da? Jeg har mistanke om litt lavt signal. Lenke til kommentar
PhaxeNor Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 nei, men kabelen fra den nye boksen er ny (fra der hvor kabelen kommer inn til huset og til boksen) Men som sagt så skjer det kun om kvelden om dagen så kan jeg ha på boksen hele dagen og ingen ting skjer, men kveld så er det samme om igjen Skal prøve å få tak i GET igjen i morgen. Lenke til kommentar
PhaxeNor Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Fikk endelig svar fra GET.. Det var vist flere som hadde samme problemet her hvor jeg bor. Så da er det noe med signalene som kommer inn til oss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå