Gå til innhold

Ta bilder av spill generelt

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det finnes en måte å ta bilder av spill uten å bruke et digitalt kamera, men jeg har ærlig talt ikke peiling på hvordan man gjør dette. Det finnes mange eksempler på youtube.com. Jeg har hittil vært på mange andre spillforum og spurt etter dette, men det viste seg at det ikke var mange som hadde erfaringer når det gjaldt akkurat dette problemet. Det ble nevnt "capture card" av noen i andre forumer, men på youtube-filmene var det noen som ikke brukte capture cards i det hele tatt. De brukte faktisk bare noen kabler og et program som heter Pinnacle Studio 10 for å overføre in-game-bildet på pc-skjermen. Så spørsmålet mitt er om noen her har prøvd dette ut, og har fått det til.

Takk for oppmerksomheten.

Videoannonse
Annonse

Åh, beklager så meget. Jeg ville ta bilder av Xbox 360-spill ved hjelp av PCen.

Enigma123 sendte en youtubevideo som jeg har sett før, men er ganske skeptisk til det. Og er redd for at det ikke fungerer som jeg skal, etter at jeg har kjøpt alt det jeg trenger. Blir veldig glad dersom det er noen som kunne bekrefte dette, og som kan hjelpe meg - dersom det oppstår problemer.

Jeg har tv med innebygget VHS-spiller. Vil jeg ta opp fr et spill trykker jeg bare Record. Hvorfor gjøre det vanskelig? ;) (Selvsagt blir det jo vanskelig å få VHS over på data, men også det lar seg gjøre uten store problem.)

Er mye lettere å ta opp rett på data'en. Sikkert litt vanskelig å sette opp, men blir så mye lettere når man først har fått satt det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...