mbst Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Status-linjen i Windows Explorer og Internet Explorer 6.0 i Windows XP (engelsk) forsvinner hele tiden, selv om jeg setter den på og velger "Vis alle mapper som denne". Hvordan får jeg dem til å forbli synlige? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg har samme problemet !!! Lenke til kommentar
extreme Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hvis du bruker classic view, så prøv og sett det til XP View. Funker alltid der, prøv og sett det tilbake og sjekk da. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Min blir noen ganger borte, ikke så ofte at det blir irriterende, men det skjer noen ganger i uken. btw. Jeg bruker XP view. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Ser ikke ut som at jeg er den eneste som sliter med den linja i XP view....... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 Jo, det er tydeligvis mange som sliter med dette. Det må da finnes en reg-fiks eller noe slikt til den... :smile: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Noen som har prøvd å høre med MS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå