Crowley_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei. Så lenge jeg kan huske har jeg hatt en slags, bittebitteliten "åpning", ved siden av selve brystvorta. Kan minne om en helt vanlig kvise, bare at den ikke går bort, og den er mindre. Det er heller ikke noe slags sår. Når jeg klemmer på den kommer det en slags væske ut, som jeg ikke aner hva er. Har latt den være i en stund nå, men i kveld, da jeg klemte på den igjen, kom det MYE væske ut, og jeg måtte hente et håndkle for å ha det på. Er lite flytende som vann og slikt. Nå gjør det også rimelig vondt når er jeg bare så vidt nær selve brystvorta.. Er gutt, bare så det ikke er noen tvil der Noen som har peiling på hva det er? Endret 3. november 2008 av Doppe Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei. Klarer du å ta et bilde? Vaio Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Har ingenting å ta bilde med =/ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ingenting å ta bilde med =/ Bruker du noe andre medikamenter? f.eks steroide? Drikker du mye? Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Har ingenting å ta bilde med =/ Bruker du noe andre medikamenter? f.eks steroide? Drikker du mye? Nei, nei og nei Har hatt det hvertfall siden jeg var 10, og sikkert før det også. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) hvor gammel er du? er det kun fra den ene siden? Endret 3. november 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 er 17, og ja, det er bare på den høyre .. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Prøv å smak på det, gi oss så en indikasjon hva det smakte.. Eller lukt på det i det minste, er det noen form for puss så vil det lukte.. Endret 3. november 2008 av Battone Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det kan være normal at gutter, i pubertets-alederen, får utskillelser fra kjertelene rundt brystvorten(e). Men, i ditt tilfelle, kan det være at du har en inflammasjon/infeksjon på gang. Likevel, synes jeg det er tryggest å ta kontakt med en lege, evnt. behandling mot infeksjonen. Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå