Gå til innhold

Billigere kamera i Singapore?

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger er det å spare på å kjøpe kameraet sitt i Singapore, et land jeg har fått inntrykk av er svært billig på elektronikk og slikt? Det blir også snakk om å kjøpe linser, minnekort, osv der. Er det mye penger å spare, sammenlignet med f eks å bestille fra USA (da betaler jeg ikke frakt eller toll)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det er slett ikke alt som er så mye billigere Singapore. Har selv funnet mange

eksempler på at bla laptoper faktisk kan være billigere her i Norge....

Nok om det, foto-utstyr er vanligvis noe rimeligere enn i Norge. Opplevde å spare

rundt 700 kroner på et kompaktkamera jeg kjøpte for et par år siden (nikon s9 tror jeg det het).

Siden den gang har såvidt jeg vet kursen på sing-dollaren steget endel, så det er jo noe å merke seg før man evt handler. Dersom du ikke har vært i Singapore før, bør du være obs på at prisene som

regel kan prutes temmelig mye ned. Vær også obs på at til tross for de uhyre strenge lovene og straffene i Singapore finnes der også endel mindre seriøse selgere, jeg traff en som trodde han

hadde fått seg en rimelig laptop helt til han oppdaget at innmaten slettes ikke var den samme som det sto på utsiden og på esken...

Optikk er mye billigere i Singapore (og Asia forøvrig) enn i norge og usa...

Endret av Mr_Bilbo
Lenke til kommentar

I mars 2008 kjøpte jeg mit forrige D300 i Singapore. Det måtte jeg ut med 9000kr for, om ikke jeg husker feil kostet vel det ca12000kr i Norge på den tiden. Så jeg sparte 3000kr, men du må huske at Krona ikke er like sterk som nå som den var da. Mulig forskjellene har jevnet seg litt ut.

Edit: Hvilket kamera skal du kjøpe?

Endret av chris300
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...