chiefo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har spilt på den med RRoD, tilsynelatende uten problem.. RRoD har ofte komt, og like ofte forsvunnet med av og på bryteren. I dag fikk Fable II en ny tvist, hele skjermen begynte å lyse rødt ingame - tror det må ha vært updaten jeg fikk i dag. Både på Gears of War og Fable fikk jeg det, snodig at jeg fikk det på Gears?! Men så skrudde jeg av xboxen, og da kom en ny error-beskjed som jeg ikke har sett før. Da trodde jeg helt ærlig, at boksen var DAU. Finito. Goner... men neida... Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du får rød ring hvis kablen som går mellom tv og xbox ikke er koblet til helt korrekt. Mulig den er litt løs hos deg? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 3 av 4 lys, ikke en hel ring. Men det var før, nå fikk jeg en "contact service" og "error. 47" melding opp med 1 av 4 lys blinkende... var ikke til å ta feil av. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis det er en hel ring, er det bildekabelen som det er no gæærnt med. Hovedkortet er 3 lys, resten vet jeg ikke hva er. Blei litt usikker pluselig, men er ganske sikker på at det er sånn det er. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er fordi Eliten er utstyrt med samme chip som denne karen: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 men ikke dedikert optisk ut vel? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Finner ikke noe på error 47, men error 45 er: Unknown (possibly dashboard update related) Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 E 74: står det i videoen jeg lenket til. My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå