dan882 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) hei. kjøpt 2005 modell tzr som har effektanlegg, dyset opp og endret drev, men får ikke lov til å ha trim, da fattern sier jeg skal kjøre lovlig. 1.hvordan overtaler jeg han? 2.går den orginalt ved å sette på den orginale trimpotten, eller hvor fort går den da? 3.jeg lurer bl.a på hvor plomberingene er, slik at jeg i så fall kan ta den på igjen hvis politiet sender meg på kontroll, og det ikke er synlig trim. sveising er ingen mulighet. vil ta den plomben som du kan slå ut med skrujern og hammer:P men hvor ligger den? takk for alle svar har ikke lyst å kjøre i 45, men litt problemer med pappa... har ikke testet noe som helst, fordi kulelageret er ødelagt... skal fikses denne uken Forrige eier sa den går 90+ med trimmen som står på Endret 3. november 2008 av dan882 Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 meg og faren min fikk ikke ut kulelageret selv, stefaren min var innom, og sa at det var et dekk av typen som må bruke terkel på :S må man da gjøre det på verksted? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror nok det ja. Regner med at det er faren din som har betalt for mopeden, så hvorfor ikke bare høre på han og kjøre i 45 km/t da? Er jo bare 2 år det er snakk om, og moped er A-B kjøretøy. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 nei. har kjøpt den selv , skaffet alt selv, kjøpt forsikring selv, så egentlig har han ikke så mye han skulle sagt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Visst har han det, du er fortsatt under 18 regner jeg med Men forstår at du ikke gidder å kjøre i 45 Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 nei da selger jeg heller tzr'en Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Litt kjipt når scooterne drar forbi og du må hjelpe den i oppoverbakkene Kjørte nedplombert tzr, og hadde ikke litt sjangs i bratte oppoverbakker... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trim av 50 cc er ikke lov i norge, denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg