Lommiss Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Jeg skal lage en top 10 liste på youtube, og har lastet ned WMM. Det funker egentlig perfekt til det jeg skal lage, men det kommer at det ikke svarer hele tiden så det er umulig å lage videoen. Hvilket program vil dere anbefale at jeg laster ned, som er gratis? Det må kunne legge til bilder, audio og tekst Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan dette være noe? http://videospin.com/Redesign/ Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke inntrykk av at VideoSPin er så veldig gratis, selv om det står at man kan laste den ned gratis. Straks jeg startet den, kom det opp en plakat om at den kun var gratis i 15 dager. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette står på sida: Will VideoSpin still work after 15 days if I do not purchase the advanced codec pack? Yes VideoSpin will still work, but you will not be able to create or edit MPEG-2, MPEG-4/DivX, or Dolby Digital 2 Channel files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå