kire Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 I hvilken rekkefølge monterer dere komponentene i kabinettet? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 sier seg nok selv. PSU, Hovedkort, CPU, CPU kjøler, minne, alle ønskede kort, HD og CD/DVD ROM, Vifter, evnt annet mikmak. Lenke til kommentar
kire Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Trenger ikke si seg selv Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har man passelig med sunn fornuft så ser man som regel dette selv når man står og stapper alt i sammen. Eneste måtte være småting som hvis f.eks. CPU-kjøler sperrer for RAM (sette RAM inn før CPU-kjøler) e.l. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Som det blir sagt rett ovanfor, lokale hensyn må tas. F.eks i mitt kabinett må eg sette inn harddiskane før eg set i rambrikker. Ergo ville rekkefølga i eit nytt system med mitt kabinett bli slik: PSU, CD-ROM, DVD, Diskettstasjon, Harddisk og hovedkort med CPU, kjølar og ram til slutt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du burde kansje montere spu, ram og eventult cpukjøler på hoveedkortet før du monterer hovedkortet, alt blir mye enklere da Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 RAM - CPU - Kjøler - HK - HD - ROM - PSU - Skjermkort - alle andre kort Så RYDDER jeg i PCen slik at den skal se pen ut! Tar ofte lengre tid enn selve monteringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå