Gå til innhold

BitComet slås av automatisk etter 10-15 min

Anbefalte innlegg

Hei

Har det problem at BitComet slås av automatisk etter ca 10-15 minutter kjøring. Kjipt å være nødt til å sitte og starte BitComet igjen hele tida når jeg laster ned større programvare.

Noen forslag til hvorfor dette skjer og hvordan jeg skrur av denne funksjonen?

Takk

Endret av Useless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lasta ned og installerte uTorrent. Første gangen jeg åpnet det fikk jeg opp et vindu som viste nett-porten uTorrent bruker og en link som gjorde at jeg kunne sjekke om denne porten var åpen på min pc. Det var den ikke. Så satte den opp som unntak på både Windows og Norman firewall, men sjekken viste at den fortsatt ikke var åpen. Gav opp og installerte BitComet igjen...

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke å kun sette µTorrent som en unntak i operativsystemets brannmur, du må i tillegg åpne en port i routeren din. For mer info om hvordan du gjør dette finn din router på portforward.com og følg instruksene der.

Jeg er normalt ikke noe fan av å ignorere problemet det opprinnelig ble spurt om og anbefale andre programmer, men med BitComet gjør jeg et unntak. Programmet er med god grunn bannet fra alle seriøse trackere og nevnte µTorrent er en mye bedre klient.

Lenke til kommentar

Alle tips blir godt mottatt :)

Skal prøve, har hørt mye bra om uTorrent og motsatt om BC...

Men hvilken router har jeg (dumt spøsmål...), evntuelt hvordan kan jeg finne det ut?

Microsoft?

MN-100?

MN-500?

MN-700?

MN-820?

Har en HP Pavillion dv6700 2007 modell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...