5ive Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Heisann, har et problem med at jeg ikke finner ut hva min prosessor støtter? Har googlet rundt, finner mye rart om det, men sjønner det ikke. Noen som kan hjelpe meg med å forklare om eg kan ha windows eller linux i 64 bit eller må eg bruke 32 bit? info: ASUS G1S 15.4"WSXGA+,Go 8600M,Core 2 Duo T7500,2 GB,160GB,DVD±RW,WLAN/BT,VU Prosessor Intel Core 2 Duo T7500 / 2.2 GHz Multi-Core-teknologi Dual-Core 64-bits databehandling Ja Databusshastighet 800 MHz Brikkesett type Mobile Intel PM965 Express NB: JA det står på komplett.no at den støtter det, men jeg begynner å tvile, på andre sider står det ikke noe om det. Det følgte med vista 32 bits. Skal nå prøve meg på ubuntu og lurer på hvilken jeg skal velge? 32 eller 64? Løst, Thx for kjapt svar Da går jeg for 64-bit ubuntu. Endret 2. november 2008 av 5ive Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Heisann, har et problem med at jeg ikke finner ut hva min prosessor støtter?Har googlet rundt, finner mye rart om det, men sjønner det ikke. Noen som kan hjelpe meg med å forklare om eg kan ha windows eller linux i 64 bit eller må eg bruke 32 bit? info: ASUS G1S 15.4"WSXGA+,Go 8600M,Core 2 Duo T7500,2 GB,160GB,DVD±RW,WLAN/BT,VU Prosessor Intel Core 2 Duo T7500 / 2.2 GHz Multi-Core-teknologi Dual-Core 64-bits databehandling Ja Databusshastighet 800 MHz Brikkesett type Mobile Intel PM965 Express NB: JA det står på komplett.no at den støtter det, men jeg begynner å tvile, på andre sider står det ikke noe om det. Det følgte med vista 32 bits. Skal nå prøve meg på ubuntu og lurer på hvilken jeg skal velge? 32 eller 64? Så lenge du har Core 2 Duo-prosessor, støtter du 64 bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå