zatux Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Broderen har en Acer Aspire 5100serie-pc. Her en dag døde den, og vi sendte den inn. Fikk den tilbake - og alt fungerte bra. Men etter 5 min med facebook-oppdatering slo den seg bare rett av, uten forvarsel (ikke noe blåskjerm heller). Prøver å skru den på igjen, men da kommer en ikke lengre enn til windowsloderen, eller login. Får den kjøle seg ned litt, så virker den litt lengre neste gang vi prøver. Aha, tenker jeg - her er det ett termostatproblem, helt sikkert hardware feil...igjen. Men så prøver jeg for morro skyld en ubuntu cd, live, og alt er plutselig i skjønneste orden. Ok, tenker jeg - hdd-problem. Så jeg begynner å rote på hdd-en; kopiere filer frem og tilbake - men alt virker forsatt til å være i orden. Kanskje den kom seg, tenker jeg - og prøver igjen i windows. Men nei. Prøver å installere windows på ny (denne gang xp), men den slår seg forsatt bare av (litt i hytt og pine) under windows installasjon. Jeg skjønner det ikke. Tenkte bare å høre her - om noen vet råd, før jeg med sukk og terrortanker sender den inn igjen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå