AiZZe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hallo har noen problemer... Pc slår seg av når den vil. Den blir ikke varm da snakker jeg om cpu 40c og sjermkorte 48c og hardiskene ligger på 25-30c. Sist slo den seg av når jeg så på film me (VLC media player) og ganegen etter det var det når jeg var på internet og lastet ned en patch til Bf2. Jeg har skannet pcen for virus og shout down filer men ingen tegn til virus. Men jeg kan spille hva som helst uten at den slår seg av... Den har slått seg av en gang når jeg spillte men ikke noe etter det. Jeg har også sjekket sensorene i pcen at de ikke viser feil tempratur. Her her litt om pc: Sjerm korte: Nvidia geforce 8800GT alph dog edition, Nvidia geforce 8800GT alph dog edition kjører Sli. Stømforsyningen: Stealth xstrem power supply 600W Hovedkorte: MSI K9N SLI Hardisken: 3x 500gb samsung harddisker Ram: Corsair TWIN2X DDR2 2048MB (2x1024MB) og OCZ DDR2 PC2-5400 Value Dual Channel 2GB Kit(2x1024MB) 5-5-5 Prosessor: AMD athlon duel core 5000+black edition Operativsystem: Windows Xp pro 2004 Noe mer er det vel ikke å si. Har aldri clocket noe i pcen. Så nå håper jeg på noen gode svar fra dere der ute som kan svare på spørsmåle mitt. P s: Har de nyeste driverene til alle delene i pcen. Endret 2. november 2008 av AiZZe Lenke til kommentar
deer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skrur den seg av på millisekundet, eller begynner programmer å lukke seg gradvis i noen sekunder før den "dør"? Lenke til kommentar
AiZZe Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Skrur den seg av på millisekundet, eller begynner programmer å lukke seg gradvis i noen sekunder før den "dør"? Den slår seg på millisekunde bare BANG...så går den av...så må jeg starte den opp på ny forsetter jeg på filmen elle det jeg jorde sjer det igjen som oftes. Dette probleme har vert i ca 2mnd... Den går av som du drar ut ledningen fra strømforsyningen. Endret 3. november 2008 av AiZZe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den slår seg altså ikke av hvis du spiller spill? Slår maskinen seg av hver gang du ser film? Lenke til kommentar
AiZZe Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Den slår seg altså ikke av hvis du spiller spill?Slår maskinen seg av hver gang du ser film? nai kan spille wow foreksempel i flere timer uten at pc slår seg av...men vist jeg laster ned elle sitter på youtube sjer det. Så det kan ikke være for pc går varm. Ja hver gang jeg ser på film. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sikkert en feil i videocodex vil jeg tro. Prøv å last ned en ny versjon av VLC, slett den gamle. Lenke til kommentar
AiZZe Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Sikkert en feil i videocodex vil jeg tro. Prøv å last ned en ny versjon av VLC, slett den gamle. hehe har prøvd å laste ned alt som pc dør av...som firefox, vlc også prøvd å sitt på andre filmer. Jeg vet ikke men vil det være en mulighet for en formatering at dette probleme vil forsvinne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå