Wartom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så tøffe dere er. Religion er en kurant lykkefaktor for de det funker for. Enig. La gærningene leve i sin lykkerus. Deres valg, deres gleder og så lenge de ikke plager meg så skal ikke jeg plage dem. Lykke er å spise godteri og drikke brus til du blir mett. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så tøffe dere er. Religion er en kurant lykkefaktor for de det funker for. Blir jo litt drøyt å slenge på "omvend dere før det er for sent". Ellers så kan nok religion være en lykkefaktor for enkelte folk, ja. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Most folks are about as happy as they make up their minds to be." Poenget mitt er, vil du være glad, så vær glad, er faen ikke værre =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Most folks are about as happy as they make up their minds to be."Poenget mitt er, vil du være glad, så vær glad, er faen ikke værre =) Kordan kan du vere glad når det ikkje er nokon grunn, då? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Most folks are about as happy as they make up their minds to be."Poenget mitt er, vil du være glad, så vær glad, er faen ikke værre =) Kordan kan du vere glad når det ikkje er nokon grunn, då? Det er alltid en grunn til å være glad. Sola skinner. Snøen er ren og pen. Naturen er vakker. Jenter er pene. Musikk er godt. Og så videre... Finnes alltid noe å være glad over. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Most folks are about as happy as they make up their minds to be."Poenget mitt er, vil du være glad, så vær glad, er faen ikke værre =) Kordan kan du vere glad når det ikkje er nokon grunn, då? Siden når må han grunn til å være glad? Har du mat på bordet og tak over hodet? Hvis ja: hvilken grunn har du til å ikke være lykkelig? Det er alltid en grunn til å være glad.Sola skinner. Snøen er ren og pen. Naturen er vakker. Jenter er pene. Musikk er godt. Og så videre... Finnes alltid noe å være glad over. Indeed. Vil du være glad så er det bare å være grei og snill mot andre så skal du se du blir glad =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Eg syns nå det blir litt naivt, men la gå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det farlig å være naivt, om du er glad hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Godt spørsmål. Eg klarar uansett ikkje å plutseleg bli "gladkristen", for å seie det på den måten. I alle fall ikkje no. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er ikke "gladkristen" jeg heller, men jeg fokuserer alltid på det positive med livet mitt, slik som Monty Python synger. Always look on the bright side of life. Det finnes -alltid- noe positivt, bare man leter godt nok. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Eg syns nå det blir litt naivt, men la gå. Synd for deg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Så tøffe dere er. Religion er en kurant lykkefaktor for de det funker for. Enig. La gærningene leve i sin lykkerus. Deres valg, deres gleder og så lenge de ikke plager meg så skal ikke jeg plage dem. Lykke er å spise godteri og drikke brus til du blir mett. Jeg er kristen, men jeg er absolutt ikke i noen konstant lykkerus, jeg er bare en vanlig kar som søker lykken som folk flest, uten noe ekstra boost fordi jeg er religiøs. Lykke er ikke godteri og brus. godteri smaker mye bedre når man har et par brødskiver i bunnen fra før av og man blir kvalm hvis man spiser seg mett på ostepop eller lignende. Dessuten blir man feit og får hull i tennene hvis man drikker for mye brus. Edit: Noen liker å ta piller for å bli lykkelige. Endret 5. november 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ingen form for lykke er absolutt fordi man altid vet med seg selv at alt er forgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Synd for deg Jepp. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du er bare lykkelig hvis du ikke eier mer enn 3 ting. Derfor er jeg en dypt ulykkelig person. Og takk til han/hun som skrev om hunden Baltasar... Sjelden jeg faktisk ler høyt av en forumartikkel. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lykke er flyktig. Noen ganger er det et tidlig morgen regn på ruten, andre ganger kan det være rå sex etter en by tur Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Regn er liv, akkurat som sol også er liv. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er kristen, men jeg er absolutt ikke i noen konstant lykkerus, jeg er bare en vanlig kar som søker lykken som folk flest, uten noe ekstra boost fordi jeg er religiøs. Lykke er ikke godteri og brus. godteri smaker mye bedre når man har et par brødskiver i bunnen fra før av og man blir kvalm hvis man spiser seg mett på ostepop eller lignende. Dessuten blir man feit og får hull i tennene hvis man drikker for mye brus. Edit: Noen liker å ta piller for å bli lykkelige. Godteri smaker merkelig nok bedre når det ikke er ditt eget. Nå spiser jeg ganske lite godteri, og brus drakk jeg ikke før jeg begynte på skolen... Men hva slags mat jeg putter i kjeften har ingenting med lykke å gjøre for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med andre ord: Lykke er individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå