Odesseiron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hm. To måneder siden nå, kanskje? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hm. To måneder siden nå, kanskje? Hmmz... Da er det noe som jeg ikke skjønner helt. Jeg gikk over fra Premium til Elite for ca. 3 mnd. siden, og komponentkabelen som kom med Eliten har aldri vært i bruk. Jeg bruker HDMI-kabel til TV'en og optisk lydkabel til hjemmekinoanlegget direkte out-of-the-box. Dette har ikke vært mulig med Premiumen uten å måtte kjøpe ekstra utstyr. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du bruker du vel den ekstrakabelen som fulgte med Eliten? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du bruker du vel den ekstrakabelen som fulgte med Eliten? Kanskje det, kanskje. Hvor mye koster kabelen helt alene? Jeg husker at jeg vurderte å kjøpe den da jeg satt med Premium og lo litt av prisen, men så kom Eliten på sykt bra tilbud og den måtte bare anskaffes med tanke på større harddisk og mindre plastikk-aktig farge i tillegg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det vet jeg ikke, men det betyr vel at baksiden av Elite-versjonen din ser helt lik ut? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det vet jeg ikke, men det betyr vel at baksiden av Elite-versjonen din ser helt lik ut? Godt mulig, dersom spesiellkabelen er forklaringen. Eneste måte er jo å sjekke. Og da betyr det at jeg må koble fra alt som går fra konsollen i bordellet bak TV/internett/lydanlegg, ta ut konsollen ut av rack'en, sette den på plass og prøve å finne frem ledningene for å koble inn igjen. Alt dette på fritiden. Veeeldig aktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå