Futelva Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei. Det er godt mulig jeg skriver dette på helt feil sted, men jeg forsøker allikevel. Etter jeg avslutter BF1942 og forsøker f.eks å kople meg opp mot internett (eller et annet program) slår maskinen seg av, og jeg må logge meg på på nytt. Det står i oppstarten at det er en hardware error, men jeg kan ikke finne ut hva. Er det noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre? På forhånd takk for evt. svar! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg hadde Windows 2000, da virka BF. Nå har jeg Win XP PRO, nå får jeg ikke starta det! Noen som vet hva jeg bør gjøre, bortsett fra å legge inn Windoes 2000? Lenke til kommentar
CD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Tror det er relatert til skjermkort (løst?) eller drivere til skjermkort Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hei igjen. Mitt skjermkort er ASUS V8420, OS er XP Pro. Driverne er de siste fra ASUS. CPU: XP1600+, RAM: 512MB. Dette er vel nok til at BF1942 bør løpe smooth? Ellers: Er dette rette stedet for mitt spørsmål? Takk for hjelpen frem til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå