1915 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) laptop: lenovo n200 3000 med windows xp pro sp3 32 bit. har nettopp byttet harddisk i den, satte inn en 320 gb 7200 rpm disk for 1 ukes tid siden og installerte windows xp pro sp3 på den. 32 bit. cpuen ligger jo på 35 % men det står at det er ledigsystemprosess på 95 %. hva er galt ? ;O jeg bare bruker firefox og winamp atm, prøvde reboot men hjalp ikke ;o hvordan fikse problemet ? TAKKER Endret 3. november 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du brukt såkalt key generator til å aktivere noe software? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 ja men nå klikka pcn fullstendig. skulle fikse i msconfig, reboota og så kom det opp med gammel windows theme. og jeg kunne ikke bytte til vanlig xp theme. den klikka helt fullstendig. jeg boota xp og starta chkdsk /r kan det fikse pcn min ? jeg trenger ting på den. har dokumenter der jeg må ha ut. usb penn og eksternharddisk funker ikke på den nå. og heller ikke nettverket. reparer chkdsk /r det så jeg kan få alt til å bli normalt da ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 løsningen ble formatering for jeg trengte pcn idag til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå