Wubbable Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det har seg slik at jeg skal lage noe i HTML og/eller PHP (Og muligens MySQL) i neste uke (fra i morgen av), men jeg har ikke peiling på hva. Prosjektet skal gå over 4 dager +/- Før har jeg kun lagd hjemmesider i HTML, og et timeregistreringsskjema i PHP, men nå skal jeg altså lage noe nytt. Så jeg trenger noen forslag til hva jeg kan lage... Hva som helst Endret 2. november 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med en DVD- eller CD-database? Gi en lyd på PM om du trenger hjelp. :-) Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du kan feks lage en enkel blogg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med en DVD- eller CD-database? Gi en lyd på PM om du trenger hjelp. :-) På 4 dager? Jeg tror det er bedre med en enkel blogg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med en DVD- eller CD-database? Gi en lyd på PM om du trenger hjelp. :-) På 4 dager? Jeg tror det er bedre med en enkel blogg Hva tenker du skal ta lang tid da? :-s Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med en DVD- eller CD-database? Gi en lyd på PM om du trenger hjelp. :-) På 4 dager? Jeg tror det er bedre med en enkel blogg Høres lettere ut enn blogg.. Han skal jo ikke legge inn samtlige dvd og cder som er lagd, men lage grunnlaget for det. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ble til at jeg lagte/lager en slags hjemmeside for programmene jeg har lagd, med mulighet for å redigere innholdet i browseren Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva tenker du skal ta lang tid da? :-s Det er enklere å forstå og enklere å finne hjelp til hvordan man skal lage en enkel blogg/CMS. Tror ikke det er så mange som skriver f.eks en guide til hvordan du skal lage en webside ala IMDB Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er jo "bare" å lage en side hvor du legger til DVD-er/CD-er i databasen (20 PHP/MySQL-linjer), samt en side der det blir listet opp database-radene (30 PHP/MySQL-linjer). Så trengs det også noen linjer med html og css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå