Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvem vinner kvalikkampene? Hvem spiller i Tippeligaen neste sesong? Selv tror jeg at Rekdals menn greier dette. Synes egentlig ikke at det er en stor forskjell på lagene, men AaFK tar en knepent seier. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Trur Ålesund tar det dessverre... Men hadde vært knakende gøy med Sogndal i TL Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg synes også det hadde vært gøy med Sogndal i Tippeligaen. Det er en stund siden de har vært oppe, og jeg føler at det er på tide at vi får et lag i eliteserien som ikke har vært her på noen sesonger. Men magefølelsen min sier at Rekdal klarer å hale i land seieren i kvalifiseringskampene og vinner begge to. Mulig det blir uavgjort på Fosshaugene Campus, men jeg har størst tro på seier til Aalesund, dessverre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tipper Aalesund. Men satser på at Håvard Flo goller hat-trick i begge kampene! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Aalesund tar dette...lett!!! Pluss at Sogndal eventuelt rykker lettere opp til sesongen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sogndal er selvskrevne vinnere. Aalesund kommer til å gå på 10årets stortap. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Setter mine sko på at Sogndal stikker av med et par måls ledelse. Sogndal hadde tidligere en knall periode hvor de lå relativt stabilt i Tippeligaen. Flott å se de er på veg opp igjen! Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Setter mine sko på at Sogndal stikker av med et par måls ledelse. Sogndal hadde tidligere en knall periode hvor de lå relativt stabilt i Tippeligaen. Flott å se de er på veg opp igjen! jevnt men songdal vinner på straffekonk. i aafk 3-2.i sogndal 3-2 straffekonk 9-10 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Tipper Aalesund. Men satser på at Håvard Flo goller hat-trick i begge kampene! Sogndal scorer seks mål, men likevel ikke videre? Det tror jeg også... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bare det med at Sogndal ikke har tapt på 13 kamper gjør magefølelsen godt - for min del. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var jo ingen som trodde at Glimt skulle danke ut Odd i fjorårets kvalifisering, og hva skjedde? Håper på Sogndal. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Blir spennande! Første kamp på lørdag, gledar meg. Elendig klokkeslett, men lett at den skal sjåast på stadion. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper Sogndal klarer å slå veivesengutta. Har aldri hatt noe til overs før Aalesund fotballklubb, men elsker byen. Håper på Sogndal, men tror (dessverre) at Aalesund vinner sammenlagt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har en liten plass i hjertet for sogndal, men tror aalesund vil være hakket hvassere. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 både trur og håpar at sogndal vinn. Trur faktisk dei vinn med 2 mål heime på Campus Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Uansett om Sogndal så klarer å komme seg opp igjen til Tippeligaen så spørs det egentlig om de klarer å holde seg der oppe, men hvis det nå skjer er det mulig Tommy Øren vender tilbake til Sogndal. Og da vil det jo bli andre boller. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hadde faktisk eitt lite intervju med tommy her om dagen. Han sa det at det var ein mulighet for at han ville vende tilbake til sogndal. Men usikkert kor tid. Han nevnte forøvrig at det hadde vore veldig artig, og at det heilt klart er av interesse! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er forøvrig utrolig overrasket over hvor stille Sogndal-supporterene er! Har de i det hele tatt noen organisert supportergruppe? Ser at det står noen på langsidene og veiver med et flagg innimellom, men faen som Aalesund regjerer på tribunen! Skammelig med tanke på at Aalesund er på bortebane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Nå må Sogndal vinne 4-0 på bortebane for å gå videre. Er nok litt for vanskelig. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Utrolig nok stakk Ålesund av med poengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå