michael691 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når jeg kom ut av Narvesen på togstasjonen sto det en mann med arr i ansiktet der, hette over hue med caps på og spurte meg om jeg kunne ''hjelpe en kis med rusproblemer'' Jeg sa: Sorry jeg har ikke no småpenger :/. Så gikk jeg videre da, Og når jeg satt meg ned i setet i bilen. Så skulle jeg lukke døra. Men så sto det en dame der med seriøst rus/alkis/dop problemer der på 50 år eller no. Og sto i ''dritestilling'' Mens hu HOLDT døra og bare: Døøh? Skakke dereeee teeil kongeveieeen? HELT MØKKA DOPA Og jeg bare: Nei! beklager og lukket igjen døra. WTF MAN. Det frista å si: Lønner seg ikke med dop vetu! Men jeg syns egentlig synd på de.. Så det kunne jeg ikke ha sagt i godt humør. Faen eller ass. 2 i samme minutt! Dette er forferdelig. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Velkommen til virkeligheten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjipe greier. Føler meg så slem for at jeg ikke hjelper de hvis jeg ikke har noen småpenger selv /: Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har møtt på noen selv i Drammen, og har møtt på en som indirekte ville prøve og selge dop til meg.. Merka at han ville ha oppmerksomheten min, jeg satt på en benk, og han bare satt seg nærmere og nærmere samtidig som ha så på meg.. Så jeg stakk.. Minuttet etterpå kommer det en rusa person bort til han og spør høylydt om han hadde noe med seg i dag.. Han som ville selge noe bare hysja ned han rusa personen og ba han vente.. Så man møter på mye rart ja Glad jeg ikke bruker dop eller lignender Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Drammen har vel alltid vært kjent for å ha et generelt dårlig miljø med for mye rusmisbruk? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg pleier alltid og gi litt småpenger til narkomane. Bedre å gi til dem enn sigøynerne synts jeg. Pluss at det er bedre at de tigger enn at de stjeler for og ha råd til mat! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Syns ikke synd på narkomane, at du bynner med dop er ditt problem og bare ditt. Gir aldri penger til tiggere, men nå er det ikke så mange av dem her i Sandnessjøen heller da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Drammen har vel alltid vært kjent for å ha et generelt dårlig miljø med for mye rusmisbruk? Aldri hørt om og har bodd ei mil fra drammen i nesten 19år. Tror aldri jeg har sett en narkis i drammen heller, om jeg skal være helt ærlig. En og annen uteligger på togstasjonen, ja, men det er særdeles få i forhold til Oslo. Syns ikke synd på narkomane, at du bynner med dop er ditt problem og bare ditt. Enig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har tidligere hatt tilknytning til det unge rusmiljøet i Drammen, så jeg har mine erfaringer, og det er ikke no anerledes rusmiljø i Drammen enn i andre byer. Bare tull. Forresten så tror jeg han kisen du beskriver var der idag også. Skulle følge dama til togstasjonen tidligere i kveld og møtte på en kar som spurte om det samme. Bare ignorerte'n, som jeg alltid gjør med slike. Kan dog hende at jeg gir de utafor vinmonopolet en slant, om jeg har litt til overs. De spør jo som regel ikke, og står der bare og er til ingen sjenanse. Endret 2. november 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har tidligere hatt tilknytning til det unge rusmiljøet i Drammen, så jeg har mine erfaringer, og det er ikke no anerledes rusmiljø i Drammen enn i andre byer. Bare tull.Forresten så tror jeg han kisen du beskriver var der idag også. Skulle følge dama til togstasjonen tidligere i kveld og møtte på en kar som spurte om det samme. Bare ignorerte'n, som jeg alltid gjør med slike. Kan dog hende at jeg gir de utafor vinmonopolet en slant, om jeg har litt til overs. De spør jo som regel ikke, og står der bare og er til ingen sjenanse. LOL, jeg fulgte også dama til togstasjonen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nesj, er ikke noe værre her i Drammen enn andre byer. Er de samme gutta/og damene som alltid har hengt rundt i gatene. De har et par stampuber de henger på, der sitter de og krangler så ølglassene fyker imellom, hele dagen. En dag jeg gikk forbi der, reiste en svær fyr seg og BRØLTE skikkelig at han skulle gi en fyr dritjuling hvis han ikke stakk med en gang. Alkiser og narkovrak krangler alltid om penger og gammel gjeld til hverandre. Endret 3. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Syns ikke synd på narkomane, at du bynner med dop er ditt problem og bare ditt.Gir aldri penger til tiggere, men nå er det ikke så mange av dem her i Sandnessjøen heller da Hva faen? Er utrolig lett å komme i feil miljø, og plutselig sitter du i det. Hvis man er narkoman og vil ut av det, tror du det er lett å komme seg ut av driten? Synes du at det er rett og rimelig at noen skal gå rundt og leve i et helvete bare fordi de tok noen dårlige avgjørelser? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Enig... Og havne på kjøret kan være lett. Nok og starte og henge med idiotvenner i ung alder. De vennene som gjør hærverk, stjeler, får gammle damer til og gå feil vei, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå