Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Hade den kuleste drømmen på lenge, troppen våres hadde komme hjem fra en eller annen tur, vi var på flyplassen da stedet ble invadert av terrorister. Husker ikke så mye av det, men vi klarte å ta kontroll på terroristene. Rett før vi skulle dra til leira la jeg merke til 2 mistenkelige folk som kom gående mot meg, når de passerte meg tok jeg tak i hagla til han ene fyren og holdt en stor kjøkkenkniv mot halsen til han andre mens jeg ropte "slipp hagla, legg deg ned!".

 

Etter det dro vi mens Pasienten(fyr på forumet fra førstegangstjenesten) snakket om hvor "jævvla fett d va".

 

Bare lå i senga og smilte, utrolig stilig drøm, hah.

 

Det heter "lucid dreaming".

 

Syntes mitt forslag var bedre >.>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sov i ca 13 timer i natt, frem til 16:30 noe.

 

Drømte at jeg skulle sette meg inn i en bil fordi vi skulle en plass, men de begynte å kjøre før jeg kom meg inn, slik at jeg ble slept på ræva bortover. Så var det noe med å klatre opp til et hus på en topp, hvor jeg på veien opp fant en kattunge i et hull.... fucked up.

Lenke til kommentar

Hadde tre drømmer i natt, først den klassiske "miste-tennene" drømmen, merket at en tann var løs, ble bekymra. Den detter ut, men tenkte er heldigvis ikke en sånn tann som synes når jeg smiler. Ser meg i speilet, sjokk, fortenna er borte også :omg:. Plutselig har jeg hendene fulle av tenner, som ser brune og råtne ut, og jeg tenker, "herregud, går det an. Og det er ikke en drøm engang!" :p

 

Drøm nr. 2 starter med at jeg og en eller annen fyr suser ned med fallskjerm og lander helt øst i russland, borti sibir. Blir plukket opp av en båt og tatt for å snakke med den onde generalen. Er redd for å si noe som kan fornærme ham, men han viser seg å være en grei kar. Jeg stusser over at han kan snakke norsk. Jeg og han andre fyren blir tatt med til fastlandet, to soldater flyr og holder oss oppe på en eller annen slags luftmadrass. Når vi kommer til sibir, viser det seg at der er masse folk fra forskjellige kulturer som har samlet seg her og der. Jeg er redd, og lurer på hvordan i alle dager jeg skal komme meg hjem, og kan ikke fatte at dette virkelig skjer i virkeligheten :p. Han fyren jeg kom med setter seg ved en datamaskin, men er bare japansk tastatur-modus, så han går inn i bios, og begynner å omprogrammere den ved å skrive inn masse tilfeldige tegn, og jeg er kjempeimponert over at han kan skrive så fort, uten at det blir feil og biosen krasjer. Snakker med en eller annen indisk jente, et eller annet om japanske tegn. Så prøver jeg å huske hvordan jeg havna der, og det går opp for meg at det er en helt absurd situasjon, og det kan være en drøm. Jo mer jeg tenker på det, jo sikrere blir jeg på at jeg drømmer. Men husker ikke noe etter det :p

 

Drøm nr.3 er litt mer uklar, handlet om noe piano som var koblet til en forsterker, og jeg kunne spille kjempehøyt, men det var noe trøbbel med radioen, for vi måtte koble ledningene riktig for å ta opp på kassett. :p

Lenke til kommentar
Hadde tre drømmer i natt, først den klassiske "miste-tennene" drømmen, merket at en tann var løs, ble bekymra. Den detter ut, men tenkte er heldigvis ikke en sånn tann som synes når jeg smiler. Ser meg i speilet, sjokk, fortenna er borte også :omg:. Plutselig har jeg hendene fulle av tenner, som ser brune og råtne ut, og jeg tenker, "herregud, går det an. Og det er ikke en drøm engang!" :p

 

Drøm nr. 2 starter med at jeg og en eller annen fyr suser ned med fallskjerm og lander helt øst i russland, borti sibir. Blir plukket opp av en båt og tatt for å snakke med den onde generalen. Er redd for å si noe som kan fornærme ham, men han viser seg å være en grei kar. Jeg stusser over at han kan snakke norsk. Jeg og han andre fyren blir tatt med til fastlandet, to soldater flyr og holder oss oppe på en eller annen slags luftmadrass. Når vi kommer til sibir, viser det seg at der er masse folk fra forskjellige kulturer som har samlet seg her og der. Jeg er redd, og lurer på hvordan i alle dager jeg skal komme meg hjem, og kan ikke fatte at dette virkelig skjer i virkeligheten :p. Han fyren jeg kom med setter seg ved en datamaskin, men er bare japansk tastatur-modus, så han går inn i bios, og begynner å omprogrammere den ved å skrive inn masse tilfeldige tegn, og jeg er kjempeimponert over at han kan skrive så fort, uten at det blir feil og biosen krasjer. Snakker med en eller annen indisk jente, et eller annet om japanske tegn. Så prøver jeg å huske hvordan jeg havna der, og det går opp for meg at det er en helt absurd situasjon, og det kan være en drøm. Jo mer jeg tenker på det, jo sikrere blir jeg på at jeg drømmer. Men husker ikke noe etter det :p

 

Drøm nr.3 er litt mer uklar, handlet om noe piano som var koblet til en forsterker, og jeg kunne spille kjempehøyt, men det var noe trøbbel med radioen, for vi måtte koble ledningene riktig for å ta opp på kassett. :p

 

Sibir ligger ikke helt øst i Russland.

Lenke til kommentar

 

Historisk sett, ja. Men alle, til og med russerne selv, ser ikke på det slik lengere. Sibir strekker seg østover fra Ural-fjellene, men ikke helt til havet.

Lenke til kommentar

 

Historisk sett, ja. Men alle, til og med russerne selv, ser ikke på det slik lengere. Sibir strekker seg østover fra Ural-fjellene, men ikke helt til havet.

 

Gamle kartet på jobben sier iallfall at sibir når borti der, men er kanskje litt utdatert. Verdt å merke seg at i drømmen så fantes ikke amerika heller, det var fra norge, rett over havet og til øst-russland. Var iallfall sånn jeg tenkte mens jeg drømte :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg gikk rundt i byen på julehandling. Etter jeg hadde kjøpt en nice gullklokke skulle jeg på matforretningen for å kjøpe grønnsaker. Når jeg kom bort til kolerabiene hoppet den ene opp og ble stor, like stor som meg - og skulle drepe meg fordi den klokka var hans. (eller noe sånn, han ville iallefall drepe meg). Det endte med en laaaang high-speed chase til fots gjennom Jørpeland (en langt-bort-by ingen bryr seg om i Rogaland) - opp langs vegger, klatring og slossing.

 

... overraska sjøl. :ohmy:

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke, han begynte med å si noe med "å ukritisk stole på føreren". Så slang han inn noen greier gjennom døren for å se hvordan jeg tok imot ting fra han, først et blad, så tre gammeldagse dukker, og så en mappe med "anmerkninger" over ting jeg hadde gjort! Til slutt måtte jeg bare få meg ut gjennom brannstigen utenfor vinduet, men da kom han etter meg med hjelperne sine, i det jeg våknet. ;) Han hadde på seg uniformen sin også.

 

HAHAHAHA! Lo godt nå! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

I natt drømte jeg at jeg var på et merkelig sted, hvor jeg var inne på en kafe. Der var moren min og typen hennes (som jeg hater), og typen hennes begynte å snakke med ei anna kjerring på kafeen i det han kom fra utgangen. Så drog jeg med meg hun dama ut og sa "Han der er den størte drittsekken jeg vet om. Jeg lover deg han er et jævla rasshøl!" på engslsk, siden dama var engelsk. Da masjerte hun rett inn og klikka på han og slo til han, og jeg fikk et sykt latterkick der jeg stod og lo og så på i døråpningen mens hun slo han. Senere prøvde han å drukne meg pga det jeg ahdde gjort, kjørte etter meg i båt mens jeg var ute og svømte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...