Cpt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er jo bare stilig, Hitler er alltid kos Ikke for å ryke off-topic, men har en kommentar til dette... Hvis du faktisk mener det der ærlig, så kan du ikke ha hørt mye om hva som skjedde i WW2... enten det, eller så har du slått hodet ditt. Tsk, tror nok det er du som har slått hodet. Hitler er jo en morroklomp, det stilfulle barten, uniformene til tyskerne generelt er jo en av de tøffeste uniformene gjennom militær historie, og for ikke glemme måten Hitler holder taler på. Du vet det at man kan objektiv når man tilnærmer seg slike ting som WW2 uten å være en nazist/retard. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg har nesten bare kjipe drømmer jeg :/ I natt drømte jeg at jeg fikk tilbake skjermkortet mitt, og at pcen min funket fint igje, og alle lo og koste seg. No shit, det var drømmen :S Men jeg har jo hatt noen kule drømmer. En jeg husker godt drømte jeg for veldig lenge siden. Det var at søsteren min var blitt et slaks ølge monster (tenk bowser), og skulle drepe meg, eller gjøre meg vondt, eller noe innenfor den rettningen. Men flr hun fikk gjort meg noe, mistet hun foten, og oppi den hule foten var det en appelsin. Da våknet jeg, og jeg aner fortsatt ikke hva den drømmen skulle bety.. Også er det folk som har hatt drømmer om meg. En jeg kjenner drømte at det var en fest som jeg ikke var på, men når Sex Bomb sangen kom på, styrtet jeg inn døra og rallet høyt før jeg sprengte megselv i luften. Det eneste problemet var at det var bare jeg som sprengte, og ingen brydde seg. De bare sopte vekk delene mine.. uhh.. Endret 2. desember 2008 av Auroron Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han var ikke akkurat koselig i drømmen, nei, og tror ikke han var så koselig da han levde heller! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vist det er Hitler det er snakk i så mener jeg ikke han er en koselig kar man klapper på skuldra og spiser boller sammens med, les det jeg begrunner svaret mitt med. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Drømte at jeg og noen spesialstyrker sprengte en svær mur for så å rykke inn og drepe alt vi kom over. Altså fiender, ikke kvinner og barn aka sivile. Intenst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Drøymte noko fint om nokon. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Husker ikke helt hva jeg drømmer, men det skjer alltid på de_dust2, som oftest på CW :!: Aner eg litt for mye CS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Husker ikke hva jeg drømte i natt, men hin dagen drømte jeg at jeg røykte hasj med den tøffeste læreren min ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg opplevde drømmen som vanlig, jeg oppdaget at jeg kunne gjøre hva jeg ville, altså "liquid dreaming", ikke noe nye nytt her, men hver gang jeg prøvde å gå ut av den vanlige drømmen eller prøvde å tenke selvstendig så hørte jeg broren min snakke utrolig høyt i øret mitt. Han skrek ikke, men snakket rolig på et høyt volum, slik at jeg ikke turte å gjøre noe uvanlig i drømmen. Kort sagt: Broren min skremte meg til å ikke forsette med "liquid dreaming". Endret 2. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det heter "lucid dreaming". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det heter "lucid dreaming". stemmer, og det er gøy Huske reg hadde en slik drøm, og da knuste eg alle rutene i naboen sitt hus, var deilig og gjøre det mens man viste at dette er bare en drøm. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skrev ned noen stikkord av hva jeg drømte inatt. Startet med at jeg, mine næreste venner og broren min dro med et helikopter til en sydhavsøy. Når vi kom dit ble det natt og så kom det en boomer fra Left 4 Dead. Jeg så på at lillebroren min strevde med å slå den vekk, men han klarte heldigvis å sparke den ned på stranda før den fikk spydd på han, så dro han frem en harpun og sprang hele skjiten. Deretter kom det masse zombier, men på en eller annen obskur måte jeg ikke husker så klarte jeg å komme meg vekk opp i skyene på himmelen eller noe slikt... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det heter "lucid dreaming". stemmer, og det er gøy Huske reg hadde en slik drøm, og da knuste eg alle rutene i naboen sitt hus, var deilig og gjøre det mens man viste at dette er bare en drøm. Kødder du? Det var AKKURAT det jeg også gjorde den ene gangen jeg hadde lucid dreaming. Så kult! hehe! =) Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det heter "lucid dreaming". stemmer, og det er gøy Huske reg hadde en slik drøm, og da knuste eg alle rutene i naboen sitt hus, var deilig og gjøre det mens man viste at dette er bare en drøm. Kødder du? Det var AKKURAT det jeg også gjorde den ene gangen jeg hadde lucid dreaming. Så kult! hehe! =) Har bare hatt det 2 ganger. Husker jeg fløy masse og "tryllet" diverse ting frem. Ekstremt deilig, og man får en stor følelse av makt over virkeligheten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg drømte at jeg fikk ett Skala hus av muttern til jul. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Han var ikke akkurat koselig i drømmen, nei, og tror ikke han var så koselig da han levde heller! Nettopp. Anyway, i natt hadde jeg en litt syk drøm. typen har fått seg WOW nå.. *sukk*. Jeg lå å så litt på før jeg la meg, har jo ikke spilt WOW i hele mitt liv. Og da jeg la meg drømte jeg at vi (jeg og typen) hadde fått et oppdrag fra noen i WOW som vi måtte løse. Vi var liksom inne i selve spillet. Jeg husker ikke detaljene, men det var ganske sprøtt. Jeg husker bare at hvis vi ikke løste oppgaven vår ville verden gå under. Herregud, når jeg begynner å drømme om WOW tror jeg det er på tide med ferie *riste på hodet* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Føler folk drømmer litt for mye om sombier og andre merkelige vesener. Synes jeg hører alarmklokkene ringe, det games kanskje litt for mye!? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jeg drømte en sinnsykt forvirrende drøm. Det jeg husker av den er at jeg gikk i en park. Midt i parken lå det en jente på en benk med en dyne over seg, og ved siden av jenta satt det en gutt med en lampe i hånda. Plutselig bråvåkna jenta og skrek etter lys. Gutten dro i lampesnora og lyset ble tent. Så sovna jenta igjen og gutten skrudde av lyset. Jeg går bort til benken og spør han hvorfor jenta lå på benken. Plutselig bråvåkner jenta igjen og skriker etter lys. Eneste jeg husker fra drømmen Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I natt drømte jeg at jeg ble sammen med en fra Karpe Diem! Hvem av dem er det samme, like heite begge to ^^ (Var på konsert med dem nå for litt siden. Jeg stod så nerme så jeg kunne nesten ta på de!) Og like etterpå kom x'n min og ville at jeg skulle flette håret hans.. Når vekkeklokka mi ringte fikk jeg for meg at en av dem i Karpe Diem skulle spille gitar for meg, og så begynte dem å spille melodien til vekkeklokka mi. Tok en liten stund føre jeg fant ut at det faktisk var vekkeklokka mi som ringte! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 haha =D folk har noen rare drømmer her inne =P I natt drømte jeg at jeg bodde på en helt absurd plass.. jeg husker ikke hvor though, bare at det lignet litt på gamlehuset vårt. Og så rett over huset hang det en kjempestor flygende tallerken som overvåka oss 24/7. Så plutselig ringte det på døra, og det var en av aliens'a fra UFO-en. De sa de ville inn i huset. Bestefar holdt nemlig på å utvikle en avansert maskin i toppetasjen (dette huset hadde minst 15 etasjer). Alle sammen i huset skyndte seg å gjemme seg under trappa, hvor det var et lite skap med god plass. så var det noen som kom inn, og kasta bestefar inn i et tre resten husker jeg ikke... var noe med en fest også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå