Kea Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg drømte i natt at jeg gikk langs en vei, da det plutselig dukket opp et fareskilt med bilde av silhuetten til en stor hegre. Jeg glodde opp i luften for å se om jeg fikk øye på den store fuglen, da jeg plutselig så en flygende sau der oppe. Ha ha! Flygende sau! I natt drømte jeg at jeg var hjemme, og mamma hadde ansatt barnevakt for meg (er 19, men jaja ) Så plutselig kom en av de to som var der og sa at de hadde plassert en bombe i kjøleskapet =S Endret 1. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Et helt forjævlig mareritt om Hitler. B. la samlet han en hel hær på rommet mitt og talte. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er jo bare stilig, Hitler er alltid kos Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det var faktisk veldig skummelt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes Hitler er stilig kar, ideologien kan jo alltids diskuteres, men når han taler, oi oi oi. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Forresten, må bare spørre, talte han på tysk i drømmen din? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, faktisk ikke, han begynte med å si noe med "å ukritisk stole på føreren". Så slang han inn noen greier gjennom døren for å se hvordan jeg tok imot ting fra han, først et blad, så tre gammeldagse dukker, og så en mappe med "anmerkninger" over ting jeg hadde gjort! Til slutt måtte jeg bare få meg ut gjennom brannstigen utenfor vinduet, men da kom han etter meg med hjelperne sine, i det jeg våknet. Han hadde på seg uniformen sin også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Diagnose: Oppsøk psykolog Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 natt til lørdag etter julebordet husker jeg faktisk hva jeg drømte. jeg og eksen min spilte tennis (av ale ting) så sa han at han vill eha meg tilbake, men jeg lata som at jeg ikke hørte han for jeg synes han er en drittsekk. så kom han bort til meg og kyssa meg. Jeg ble så sinnsykt sinna, så jeg sto å sjelte han ut i eigheter før jeg drepte han!. jeg tror kanskje det er noe galt med meg, for jeg drømmer hele tiden at jeg dreper/banker folk:P Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg overnattet hos bestekompisen min fra fredag til lørdag og den kvelden kvelden hadde vi besøk av kjæresten hans og det var litt diskutering om den ene veninna hennes, bare sånn generelt og ikke noe alvorlig. Jeg satt også på pc'n og en av tingene jeg gjorde var å lese anmeldelsen til en special edition versjon av Indiana Jones på Kulturo.no, alt dette resulterte i at jeg hadde en ganske merkelig drøm den natta. Jeg drømte at bestekompisen min, kjæresten hans, besteveninna hennes og jeg var på et luksus hotell i en jungel sånn helt tilfeldig. Og av en eller annen grunn var Indiana Jones i nabosuiten. Det resulterte i at kompisen min og jeg ble ganske godt kjent med Indiana i løpet av middagen den kvelden. Dagen etterpå skjedde det noe skrekkelig, Jones vekkte oss og fortalte at jentene var sporløst forsvunnet. Men Indiana Jones hadde tydeligvis funnet et spor, så vi fikk på oss klærne og for ut i jungelen, ved en elv et steinkast fra hotellet lå det en kano og ferske spor og hull i sanden av en kano som nettopp hadde blitt dyttet ut i elva og sannsynligvis padlet nedover elva med det var også barføtte fotspor. Vi var nå høyt sannsynlig på sporet av noe som lignet på en kidnapping eller bortføring! Men når vi skulle til å sette oss i kanoen og følge strømmen så ble drømmen avbrutt ved at mamma ringte tidlig lørdag morgen og spurte om jeg senere på dagen kunne komme innom på jobben å hjelpe henne med den ene betalingsterminalen som var ødelagd. Faen altså, ble litt irritert da, det begynte å bli virkelig spennende. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg må bare ta med en annen drøm med det samme. Det var en helg jeg var hos pappa, jeg tror dette var lørdags natta, men samme det. Jeg var da rundt 5-6 år og nå er det rundt 10-11 år siden, jeg er 16 nå. Drømmen gikk ut på at jeg sto opp om morgenen, gikk ut av sengen og opp trappen til midt-etasjonen. Der begynte jeg å sanse noe virkelig uvanlig.. hele gulvet var dekket av visne løv og bjørkeblader, en typisk tidlig høst-feeling. Når jeg gikk opp trappen til etasjen med stue og kjøkken ble det bare mer og tettere med blader, men jeg reagerte ikke. Det var først når jeg kom opp i stua at jeg åpnet øynene litt mer. Langs veggene i hele stua sto det skumle svarte munker med kappe på seg tidekkt i en stor kåpe. Etter dette så sluttet drømmen og jeg våknet.. faktisk ganske rolig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Diagnoser: KRITISK! Kode rød ring lukket avdeling! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det meg du snakker om? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I natt drømte jeg at jeg satte opp en trampoline på soverommet mitt. Der hoppet jeg i timesvis. Men en gang jeg tok i for mye fløy jeg gjennom taket og opp i himmelen. De var det en flokk med fugler(de hadde bart, brilller, store neser og dameundertøy). Jeg fløy med dem til Afrika. Der landet vi i Casablanca i Marokko. Jeg var da så tørst at jeg gikk på Rick's Cafe. Der satt Rick(Humphrey bogart) og Ilsa(Ingrid Bergman) og kysset. Senere kom Sam og spilte piano, men han spilte ikke As time goes by, han spilte en eller annen sang av Anall Nathrakh. Dette er en av de sykeset drømmene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eneste jeg husker er at Hotel Cæsar var forsinka en halvtime og at jeg derfor kunne sove en halvtime lenger. Det var nok til å forsove meg greit Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Et helt forjævlig mareritt om Hitler. B. la samlet han en hel hær på rommet mitt og talte. Wæ! En hær på rommet ditt? Lest mye om Hitler i det siste? Har du hatt om ham på skolen de siste ukene? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Lenge siden jeg leste boken om han nå, og jeg tenkte heller ikke på han da jeg la meg. Creepy! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det er jo bare stilig, Hitler er alltid kos Ikke for å ryke off-topic, men har en kommentar til dette... Hvis du faktisk mener det der ærlig, så kan du ikke ha hørt mye om hva som skjedde i WW2... enten det, eller så har du slått hodet ditt. Endret 2. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 De siste par ukene har jeg drømt om å vinne på tipping. I går ble drømmen en realitet da jeg scoopet en gevinst på 598.324,- i danmark <3 Tror jeg skal drømme mer om penger framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå