Kea Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg drømte at jeg satt på pc-en og chatta med vennene mine, så plutselig ble jeg dratt inn i skjermen, og havna på andre enden av chatvinduet mitt (ergo, med vennene mine), men jeg landa utenfor huset, i en stor snøhaug. Problemet var at jeg hadde nettopp kommet ut av dusjen, så jeg satt der i kulda i bare morgenkåpe med et håndkle under. Så prøvde jeg å komme inn i huset, men det gikk ikke, fordi at det var alltid noen som gikk langs gata jeg måtte krysse, og da kunne jeg ikke gå over. Da jeg endelig kom meg inn, kom Linn med en kjempestor sjokoladekule med nonstopfyll. Så våknet jeg. Det var ikke alt, men husker ikke alle detaljene. Det var også noe med en aketur involvert, og et sjørøverskip. Og noen hunder. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg drømte at jeg satt på pc-en og chatta med vennene mine, så plutselig ble jeg dratt inn i skjermen, og havna på andre enden av chatvinduet mitt (ergo, med vennene mine), men jeg landa utenfor huset, i en stor snøhaug. Problemet var at jeg hadde nettopp kommet ut av dusjen, så jeg satt der i kulda i bare morgenkåpe med et håndkle under. Så prøvde jeg å komme inn i huset, men det gikk ikke, fordi at det var alltid noen som gikk langs gata jeg måtte krysse, og da kunne jeg ikke gå over. Da jeg endelig kom meg inn, kom Linn med en kjempestor sjokoladekule med nonstopfyll. Så våknet jeg. Det var ikke alt, men husker ikke alle detaljene. Det var også noe med en aketur involvert, og et sjørøverskip. Og noen hunder. Det er rart at man bare husker detaljer fra drømmene sine, og ikke like ofte hva de handlet om og hva som skjedde. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg drømte at jeg var på skolen og slo litt på kinnene til en jente i klassen. Plutselig ble hun sur og dro fram et gull våpen (trolig gull AK fra Call of Duty) og kastet den etter meg. Av en eller annen grunn så beina jeg som bare f ut mens hun løp bak meg og kastet den flere ganger etter meg Plutselig var jeg ute i skolegården som da så helt anderledes ut og jeg møtte gamle læreren min fra barne skolen. Slutt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 I natt hadde jeg en jævlig drøm. Jeg var på en båt lignende titanic. Begynte med at jeg var en slags "gud" person som bare våket over alle. Jeg så en jeg gikk i klasse med, som er mørkhudet, han gikk å la seg i en krok på dekket og sovnet. Plutselig kom det noen nazi folk som skulle drepe alle mørkhudede. Det var full panikk og alle løp rundt og skrek og det gjorde jeg og. Det var syyykt mange som ble skutt og det spruta blod overalt. Jeg snakket til en dame som løp bortover om at hun var litt mørkhudet og at han kanskje kom til å bli drept. Vi sammenlignet hudfagene våre for å se om jeg også kunne bli drept. Vi kom aldri til en konklusjon. Plutselig var alle samlet oppe på dekk og naziene sto og trua alle opp i ett hjørne. Jeg så at klassekammeraten min våknet fra hjørnet sit og skjønte ikke hva som skjedde. Båten hadde kommet til land og alle løp ut. Vi var i disneyland orlando. Jeg løp bortover og alle naziene var etter meg og to andre overlevnde som er to veldig gode vennr av meg men husker ikke hvem. Jeg gjorde ett matrix triks sånn at jeg unnslapp døden og nazien spiddet en venn med ett sverd. Og så spiddet de en klovn med ett sverd. SÅ våknet jeg og var egentlig litt i sjokk. Høres ikke så jævlig ut kanskje men jeg fikk HELT panikk. lol. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) For en stund siden hadde jeg en merkelig drøm. Det begynte med at jeg avenellerannen grunn var på inventar salg oppe i gamlehuset til oldemor. alle som varder grabbet til seg alt av verdi. Det var vannkokere,kaffitraktere,brødristere og alt var i den embalasjen den var i da den ble kjøpt i. Det så helt ærlig ut som et salg på elkjøp Men plutselig kom det noen menn i dress ,som ikke ville at vi skulle ha tingene og de prøvde derfor å stoppe oss ,det ble lange diskusjoner. men plutselig forandret Mennene seg til Zombi/vampyrer og begynte å spise og omvende folk. så begynte det å brenne og alt ble helt mørkt ,det regnet også ,.... og Huset "vårt "(ettersom vi nå var hjemme hos meg) var helt brent ned,eller det var i allefall hull og sot overalt. Vi kunne ikke gå opp der ytterdøren var ettersom vi kunne falle gjennom taket,altså vi kom oss ikke ut.så vi kjempet og slåss. Da vi hadde nesten kvittet oss med alle,fikk jeg den brilliante ideen at vi måtte fryse ned to exemplarer for senere forskning. og det gjorde vi... deretter var vi inni stuen til farmor og prøvde å fange kaninungene som katten hadde født. det var veldig viktig at vi fikk fatt i en spesiell en etter som den junne redde verden. vi hører en lyd,katten spiste den ene kaninungen,farmor sier: den var sikker infected"... Da vi hadde fanget den snek jeg og søsteren min oss ned trappen med kaninungen i hendene for å komme oss til det trygge rommet.men for å komme oss til det rommet måtte vi forbi det rommet der den siste Zombi/vampyren lå å sov. ut fra rommet kommer noen gutter jeg gikk på ungdomskolen med,jeg ser på søsteren min og spør henne om de er trygge,hun svarer at de skal ut i frihet.altså ut fra huset gjennom ytterdøren. vi sniker oss forbi rommet,aog akkurat da hører jeg et smell...og jeg våkner min mor hadde smelt opp døren til rommet,jeg var i sjokk i en time etter... Endret 27. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 drømte at jeg ikke fikk vekk sove-sveisen og hvor mye jeg slet med å prøve å få det til å ligge. ja jeg har meningsløse drømmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Eg hadde ein lang, rar draum. Det begynte med at eg var nede i "sentrum", på natta/kvelden. Det hadde regna, og det var masse folk der, deriblant tvillingbroren min. Av ein eller anna grunn vill eg ikkje at han skulle sjå meg, men det gjorde han likevel. Derfor sprang eg over bybrua og plutseleg var eg i den lokale Icabutikken, berre at det var ein langt større versjon. Eg sprang dritfort forbi branndør etter branndør, og følte på eit vis at nokon så vidt fulgte etter meg. Etter å ha kome ut på baksida, var eg på eit vis i skogen, kor eg traff ein bekjent av meg. Han ville klatre opp langs tårna av raudmålte, bittesmå fengselsceller, kor me måtte passe oss for å ikkje bli oppdaga av dei som sat inni. Det rare var at eg følte meg komfortabel og at eg stolte på han, samtidig som "cellene" berre hadde glasvindauger i staden for gitter. På toppen var det litt skyer og klar himmel, og vinden bles såpass mykje at tårnet heldt på å velte frå side til side. Det var skummelt, men tårnet tippa ikkje likevel. Og så vakna eg. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Drømte ett eller annet om at jeg fikk kviser på kukhodet. Så skulle jeg runke. Gjorde jævli vondt, så våkna jeg. Det er det jeg husker klart fra den drømmen Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I natt drømte jeg at jeg hoppet ut fra et vundu, og ned på bakken. Der ble jeg til en Lollipop. Så ble jeg lagt i kunstig koma på sykehuset for ikke å smelte. Ha ha, enkelte av mine drømmer er så absurde at det skulle ikke vært lov. I drømmen så jeg meg selv utenifra, som en Lollipop, så jeg så meg selv ligge der nede på bakken og smelte. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I natt drømte jeg at vi hadde en zombie i kjelleren. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Husker bare at jeg var i ett sted som ikke er noe. Det var ikke ett rom eller natur rundt eller verdensrommet eller tomrom. Det var bare ingenting. Sammen med en som jeg kjenner. haha. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 I natt drømte jeg at jeg hoppet ut fra et vundu, og ned på bakken. Der ble jeg til en Lollipop. Så ble jeg lagt i kunstig koma på sykehuset for ikke å smelte. Ha ha, enkelte av mine drømmer er så absurde at det skulle ikke vært lov. I drømmen så jeg meg selv utenifra, som en Lollipop, så jeg så meg selv ligge der nede på bakken og smelte. Genialt Den som finner opp en maskin som kan ta opp drømmer blir rik! Tenk så mye bra underholding man hadde fått! BTW Hvordan drømmer blinde mennesker? Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 kan tippe hvis de er blinde fra de er født så drømmer de i fra div impulser (tanker,lukt eller lyd ) Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 I natt drømte jeg at jeg hoppet ut fra et vundu, og ned på bakken. Der ble jeg til en Lollipop. Så ble jeg lagt i kunstig koma på sykehuset for ikke å smelte. Ha ha, enkelte av mine drømmer er så absurde at det skulle ikke vært lov. I drømmen så jeg meg selv utenifra, som en Lollipop, så jeg så meg selv ligge der nede på bakken og smelte. Genialt Den som finner opp en maskin som kan ta opp drømmer blir rik! Tenk så mye bra underholding man hadde fått! BTW Hvordan drømmer blinde mennesker? Hvis de har hatt syn før drømmer de nok normalt. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Den som finner opp en maskin som kan ta opp drømmer blir rik! Tenk så mye bra underholding man hadde fått! BTW Hvordan drømmer blinde mennesker? Blinde mennesker drømmer ingenting, tror jeg. Så på et program en gang om dette. De som har vært blind fra begynnelsen av kan ikke drømme noe, fordi de ikke oppfatter eller ser ting. Det er mulig de kan drømme om lyder eller lukter. Folk som har sett før, men blitt blinde, kan fortsatt drømme på vanlig måte. (Mulig det jeg sier er feil nå, så ikke skrik) Ja, en drømmeopptaker hadde vært sykt genialt! Endret 28. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) I dag må jeg skuffe med å si at jeg ikke drømte noe spesielt Jeg drømte bare at jeg kjøpte de samme hanskene som ei i klassen min hadde, bare at hennes er i lilla, og jeg kjøpte mine i en kombinasjon av blå og hvit. Men når jeg var 8 år gammel hadde jeg en drøm som jeg ikke glemte så fort. Av en eller annen grunn var jeg alltid redd for at det skulle begynne å brenne utenfor. Så hver natt sjekket jeg alltid ved å se ut vinduet om det brant ute. Jeg drømte altså at jeg skulle til å legge meg, men før måtte jeg sjekke om det brant. Jeg dro vekk gardinene, og så ut. Det brant et lite stykke borte - den veien som ledet ut mot hovedveien - så vi ikke kunne gå den veien. Jeg fikk selvfølgelig panikk, og gikk inn på soverommet til mamma for å vekke henne. Jeg ristet i henne og ropte "Mamma, mamma! Du må våkne, det brenner!" Først bare mumlet hun noe, og snudde seg. Jeg prøvde igjen, og da reiste hun seg og sa hun skulle bare kle på seg. "Nei, du får bare slenge morgenkåpen på, vi har ikke tid til noe annet" (av en eller annen grunn var jeg den som måtte ta styringen). Så det gjorde hun, men da vi kom ut ombestemte hun seg plutselig. Boda utenfor var full av gulrøtter og hun sa hun måtte spise opp alle sammen før vi kunne dra. Jeg ble fly forbanna, men bestemte meg for å føye henne, brannen hadde ikke spredd seg til vår oppkjørsel enda. Jeg gikk bort til naboen, men trappa som ledet opp til inngangsdøra (en sånn liten trapp med tre trinn) var vekke, og jeg var ikke høy nok til å rekke opp til ringeklokka fra bakken. Så jeg hentet meg en stol for så å plassere den rett ved døra slik at jeg kunne ringe på. Selvfølgelig var ikke naboen hjemme. Jeg innså at jeg måtte finne en fluktvei. Det var en stor "eng" utenfor hageområdet våres, hvor vi kunne løpe over til den andre sida av nabolaget. Men det var et gjerde der, og av en eller annnen grunn gikk det ikke an å klatre over. Så kom jeg pluteslig på noe. Inspirert fra en film (den hvor en jente trodde hun kunne fly med en paraply hvis hun hoppet med den ned fra taket) fikk jeg ideen å få tak i en paraply, ta våre kjæreste eiendeler, og ta løpefart for så å prøve å fly over gjerdet (som hadde vokst). Mamma var nesten ferdig med å spise gulrøtter, så jeg gikk inn å hentet alt jeg trengte. Jeg tok med meg en kommode, en dukkevogn, noen klær og mamma. Så tok jeg paraplyen, tok løpefart, og steg opp fra bakken. Vi datt ned igjen rett foran gjerdet, så vi måtte prøve igjen. Andre gangen virket det. Vi fløy over gjerdet idet flammene slukte hele huset og hagen (men den forble innenfor gjerdet). Så våknet jeg. Endret 29. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 I natt drømte jeg at jeg fikk to bokser Skruf. Og at jeg ble glad, selvom jeg ikke snuser :S Lol. Jævlig random. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) I natt drømte jeg noe som var så hinsides rart at jeg lar være å nevne det her. Men forrige natt drømte jeg at jeg kjøpte Star wars filmene, bar dem hjem fra butikken og så dem. Ganske artig å se film i drømmene mine. En annen natt drømte jeg at jeg hadde vært bort en helg(husker ikke hvor), og da jeg kom hjem sa min mor at hun hadde en overraskelse til meg. Hun sa at den lå på skrivebordet mitt. Jeg løp så fort jeg kunne opp til rommet mitt. Der lå Pulp fiction og en del andre filmer(jeg er bare 13 år så jeg får ikke se Pulp Fiction, men jeg har dritlyst). Jeg er ganske glad i å se film som dere forstår. Edit: husker aldri hva jeg drømmer, men jeg skal begynne å skrive drømmene mine her så fort jeg våkner. Edit igjen: hadde skrevet alt dobbelt. Endret 30. november 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Drømte i natt at jeg hadde begynt å bruke skrå, og det var det. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg drømte i natt at jeg gikk langs en vei, da det plutselig dukket opp et fareskilt med bilde av silhuetten til en stor hegre. Jeg glodde opp i luften for å se om jeg fikk øye på den store fuglen, da jeg plutselig så en flygende sau der oppe. Ha ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå