Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men drömmer alltid om steder jeg aldri har sett för, önsker meg en maskin som kan gjöre drömmeomgivelser om til 3D-bilder, hadde vært genialt aa brukt dem i spill :p

hehe, deter jeg enig i :D det hadde vært underholdning av en annen verden :D

Lenke til kommentar

Drømte at noen banka på vinduet, gikk bort og gikk inn i en portal.

Ble møtt av Noen dudes som satt og røyka et eller annet. Så plutselig kom kompisene mine. Jeg bare wtf. Så kom militæret og skulle ta oss så vi hoppa inn i en bil som tilfeldigvis var der Og måtte kjøre gjennom hus og skoger og alt mulig. Og endte opp i en strippeklubb med dverger. En ganske rar drøm.

Lenke til kommentar

Ble møtt av Noen dudes som satt og røyka et eller annet. Så plutselig kom kompisene mine. Jeg bare wtf. Så kom militæret og skulle ta oss så vi hoppa inn i en bil som tilfeldigvis var der Og måtte kjøre gjennom hus og skoger og alt mulig. Og endte opp i en strippeklubb med dverger. En ganske rar drøm.

Oh lol

Lenke til kommentar

Velvel..

Drømte at jeg kunne gå på vannet og gikk over en sjø. Så så jeg på havbunnen, og der gikk det masse stripete elefanter.

Så ble plutselig vannet om til gele/kvikksand, så jeg sank ned. Når jeg kom på bunnen gikk jeg sånn som astronauter gjør. Så kunne jeg hoppe, og plutselig sto jeg på havoverflaten og kunne gå igjen. Så kom det en svær båt og kjørte over meg, så våkna jeg.. :S

Lenke til kommentar
Velvel..

Drømte at jeg kunne gå på vannet og gikk over en sjø. Så så jeg på havbunnen, og der gikk det masse stripete elefanter.

Så ble plutselig vannet om til gele/kvikksand, så jeg sank ned. Når jeg kom på bunnen gikk jeg sånn som astronauter gjør. Så kunne jeg hoppe, og plutselig sto jeg på havoverflaten og kunne gå igjen. Så kom det en svær båt og kjørte over meg, så våkna jeg.. :S

den var jo veldig rar. men skulle gjerne ha fortalt nokon av mine drømmer. men som tidligere sagt. husker ikke dem

Lenke til kommentar

Jeg drømte følgende: (Jeg er for øyeblikket ikke i Norge. Er relativt for drømmen)

Kjæresten min hadde fått seg en ny motorsykkel. Jeg fant ut at jeg hadde glemt en hanske i hjembyen min Florø. Så vi kjørte sammen dit. På veien trodde jeg jeg så bestevenninna mi (som jeg ikke har sett på over to år) rett nedafor huset hennes. Så sa jeg: Leni, Leni, Leni, SNU! Vi snudde, men bare for å finne ut at det ikke var Leni, men noen gutter som drev å lekte seg. Jeg spurte om noen av guttene om de kjente henne. Joda, sa den ene, jeg snakket nettopp med henne. Er hun hjemme, spurte jeg. Ja, det var hun (selv om hun ikke lenger bor i Florø engang). Ikke nok med det, hun bodde til og med i huset hvor tanta mi bodde før. Vi gikk opp til henne og ringte på døra. Så åpnet hun, og det første hun sa da hun så meg var JAU! Så holdt hun nesten på å klemme meg flat (Ikke egentlig en såkalt "klemme-person", men jaja). Etter det gikk vi inn til henne og spiste spaghetti med kjøttboller som hun hadde lagd. Kort etter gikk vi til leiligheten jeg bor i nå (Jada, vi gikk, vi. Var ikke engang i Norge, men gå kunne vi). Da vi kom frem var hun sulten igjen (ikke rart), så jeg tilbød henne litt grøt som jeg hadde lagd dagen før. Deretter sovna kjæresten på datastolen, og jeg og Leni så på film mens hun hadde på seg sokkene mine.

The End :p

Lenke til kommentar

haha

det var sånt jeg pleide å drømme når jeg dreiv å røyka før

Lenke til kommentar
Drømte ingenting, men sov til gjengjeld sinnsykt godt! Har ikke sovet så godt på leeeeeeenge :love: Kan jo ha noe med at jeg la meg kl 3 :p
Du legger deg kl 3, og står opp halv 10?! What the fuck?! :dontgetit:

Ang. mine egne drømmer så husker jeg dem sjeldent. Kan ikke huske å ha drømt på flere måneder:/

hmm , drømmer lite jeg men angående den å legge seg 3 om natta å våkne halv ti ? har du prøvd å legge deg rundtt 4 på natta og stå opp sju på en hverdag ? det er Kos det

Lenke til kommentar

Kort og godt:

Drømte at jeg var i bygda mi og turismen hadde økt fenomenalt.

Folk som gikk rundt. Unger som klatret over alle bygg. En kid falt ned. Han var så feit at jeg knapt kunne løfte han. Han var nå ikke skada...

Jeg og en anna dude måtte stoppe en Dame som var SUPERKJELTRING.

Hun brøt seg inn i fiskemottaket i bygda og kastet noe som sente ut UV-Lys i mellom noen fiskekasser. Da sprengtes denne greia og jeg og duden fikk dette stoffet på oss.

Han hadde bare 180 Rads av dette stoffet, han sa at han hadde prøvd og stoppet henne bra lenge så jeg var ikke i fare.

Jeg kom i klemmeri med noen Finsker som bor i bygda, ble noe kjøring.

Finskene hadde skikkelige Amrikanske muskelbiler fra 70-80 tallet.

Skal si at en bil er bra tung på rattet når man tar en veldig liten sving i 60. En finske kom etter meg i purkbil, som var knabba...

+ at jeg også kjørte en purkbil.

Jeg måtte rømme fra bygda, hoppa i havet for og svømme til en av flerfoldige båter.

Men da kom alle de turistene etter meg.

Når de nærmet seg meg mer og mer ble det slutt.

Da sang vi som i en Musikal på slutten! Syyyykt...

PS: Jeg hadde skrevet noe om noen finsker på 4chan, sett southpark episoden der det handler om highschool Musical.

Spilla Fallout 3, der ting med Radiaktivtmateriale gjør at målingen av rads på kroppen går opp. Og 1000 er grensen.

Men ikke noe fra spillet Dead Space. Hmm.

Drømte ingenting, men sov til gjengjeld sinnsykt godt! Har ikke sovet så godt på leeeeeeenge :love: Kan jo ha noe med at jeg la meg kl 3 :p
Du legger deg kl 3, og står opp halv 10?! What the fuck?! :dontgetit:

Ang. mine egne drømmer så husker jeg dem sjeldent. Kan ikke huske å ha drømt på flere måneder:/

hmm , drømmer lite jeg men angående den å legge seg 3 om natta å våkne halv ti ? har du prøvd å legge deg rundtt 4 på natta og stå opp sju på en hverdag ? det er Kos det

Nei han la seg 15:00 og stod opp 09:30 neste dag...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Drømte noe med at jeg hadde lest en bokserie, og plutselig hadde jeg som en salgs "livsoppgave" å gjøre noen oppgaver som hadde med innholdet i disse bøkene å gjøre. Så skulle plutselig pappa på gjøre noen ærend og så gå på butikken, og jeg skjønte med en gang at han ikke ville gå alene. Oo Så spurte han broren min (har to andre søsken, men var kun ene broren min, pappa og og moren min som var der, selv om de er skilt nå) men broren min gadd ikke være med o så på tv eller noe, og mamma var ikke glad i pappa lengre så hun ble ikke med, så jeg meldte meg frivillig, selv om jeg hadde denne "livsoppgaven" som var mye viktigere.

Vi kjørte, og stoppet et mørkt sted hvor han plutselig sa "jeg skal bare inn her litt og snakke med noen, eg rekner med at du vil sitte her alene i bilen som vanlig?" og jeg sa ja. Når han kom tilbake kjørte vi til et sted, så husker jeg ikke så mye mer enn at det plutselig var en slags naturkatastrofe som rammet hele verden, men man var trygge så lenge man holdt ser innendørs. Var som en slags sinssykt enorm sverm med fluer eller noe, men det var visstnok overnaturlig og kom fra vedens rommet, og ingen skjønte helt hva det egentlig var. Og så sa plutselig pappa at broren min var død, men jeg nektet å tro det så jeg måtte spørre han flere ganger så han ble irritert.

Lenke til kommentar

å spørre om hva folk drømmer er det samme som å spørre folk om "hva tenker du mye på til daglig" da drømmer gjerne handler om egne funderinger og tanker du gjør deg gjennom dagenes løp.

selv drømte jeg at jeg giftet meg med den vakreste jenta jeg noensinne har sett;) det var en enorm gledesrus gjennom den drømmen:)

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig ikke om noe jeg har drømt i natt, men likevel...

Er det slik at hver gang dere har mareritt, er det da noe som går igjen? For meg er det i alle fall slik at når jeg har mareritt er det alltid slik at jeg nesten ikke kan bevege meg. Jeg prøver å løpe, men det er nesten som om jeg løper i sirup! JÆVLIG ekkelt, for jeg kommer meg ikke bort fra det som skremmer meg.

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...