Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg draumde at dysjkabinettet vårt byrja å innehalde flyndrer, og diverse krepsdyr. Dette var jo ikkje noko kjekt å måtte dusje i, derfor opna eg døra, og alt vatnet rann ut. Rekene derimot dei svevde ut av ein eller annan rar grunn..

Jeg burde visst bedre enn å gå inn i denne tråden i skoletida...

Læreren: hvem tror dere kommer til å vinne valget i USA?

Mesteparten i klassen: Obama

Jeg: HAHAHAHAHAHAHAAAAA!

Tror ikke de andre syntes det var morsomt :innocent:

Jeg drømmer alltid ting som ikke har no med noen ting å gjøre i det hele tatt....

I natt drømte jeg uansett følgende:

Jeg er hos venninna mi. Så plutselig ringer det på døra, og der står en elg. Elgen spør om å få låne salt. Da kommer venninna mi i form av en hund, og angriper elgen med en stekepanne. Så er det en sånn tegneserie-aktig slåsssky, og ut av der kommer plutselig en gigantisk gullfisk.

Og så våknet jeg

Endret av The_Unforgiven
Lenke til kommentar
Eg draumde at dysjkabinettet vårt byrja å innehalde flyndrer, og diverse krepsdyr. Dette var jo ikkje noko kjekt å måtte dusje i, derfor opna eg døra, og alt vatnet rann ut. Rekene derimot dei svevde ut av ein eller annan rar grunn..

Jeg burde visst bedre enn å gå inn i denne tråden i skoletida...

Læreren: hvem tror dere kommer til å vinne valget i USA?

Mesteparten i klassen: Obama

Jeg: HAHAHAHAHAHAHAAAAA!

Tror ikke de andre syntes det var morsomt :innocent:

Jeg drømmer alltid ting som ikke har no med noen ting å gjøre i det hele tatt....

I natt drømte jeg uansett følgende:

Jeg er hos venninna mi. Så plutselig ringer det på døra, og der står en elg. Elgen spør om å få låne salt. Da kommer venninna mi i form av en hund, og angriper elgen med en stekepanne. Så er det en sånn tegneserie-aktig slåsssky, og ut av der kommer plutselig en gigantisk gullfisk.

Og så våknet jeg

HAHAHA, hva i helvete er det du bedriver på dagtid lurer nå jeg på :lol:

Lenke til kommentar
Det irriterer at jeg aldri husker hva jeg drømmer,

men skalprøve skrive det ned med en gang jeg våkner :p

hehe^-^

Jeg skriver alltid ned hva jeg drømmer, fordi jeg prøver å oppnå Lucid Dreaming. Oppnår ikke så mye av det da men -__-

Fremgang: 0%

Latter: 100%

I natt drømte jeg ingentimg :ohmy:

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Drømte ingenting i natt tror jeg. Husker hvertfall ingenting :p Er ofte sånn.

De snåleste drømmene jeg har er når jeg drømmer at jeg vakner og pusser tennene å sånn , for så å vakne igjen , få et slags Deja Vû og være forvirret i noen minutter etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg hadde fått meg en bil, en hvit ford sierra sedan, som jeg hadde parkert like ved en skole jeg visstnok gikk på. Litt senere kom jeg på at jeg hadde glemt å låse bilen, og da jeg kom tilbake til parkeringsplassen hadde noen stjålet den. Jeg prøvde å få alle jeg kjente til å hjelpe meg å lete etter bilen, også husker jeg at lå i en grøft fordi jeg var så sliten av å gå så mye.

Allright!!

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg faktisk at jeg var på forum-treff, men det var masse mennesker jeg kjenner. Også dro jeg hjem tidlig og da jeg våknet dagen etterpå hadde jeg en tattovering som gikk fra ene armen over på skuldrene og den på sndre armen igjen og den var syyyykt fet. Men så satt jeg og snakket med Hunden min, selvom jeg ikke har hund. og katten min og de likte den men pappa ble kjempe sur fordi det var en bitte liten rose midt inni x] LOL Det var en kjedelig drøm.

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg ar Jeg Var på et busstopp med noen venner,

men på andre siden av veien stod en vennine som jeg ikke har sett på en stund ,

hun greide ikke å ikke komme bort til oss ,siden hun hadde flyttet til Østlandet,

et sted som het Jordan eller jordal.

det hele var merkelig,men dette er alt jeg husker .

Oppdatere posten vist jeg kommer på noe :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Okei. Jeg tror jeg har en syk her:

Jeg drømte at jeg var i Nord-Korea og besøkte Kim Jong-il sitt plalass. 9 Etasjer høyt.

Han hadde kone og. Litt rart men, dama hans hadde dobble bryst og dobble ræv (altså dobbel så stort).

Han var veldig stolt da han viste meg omrking.

Han var akkurat litt mindre enn meg, smilte veldig og hadde disse svære pilot brillene som dere sikkert har sett.

Han hadde en 50" stor Pioneer plasma, men den var gammel, eller så var det dårlig mottak. Han hadde 5-6 katter i en veldig fin stue.

Tror det var i 6 etasjen eller no.

Han hadde også en avlytnintsstasjon i 9 etasjen. Men der satt det dukker og ikke ekte folk.

Jeg prøvde også og ha meg med Kona til Kim Jong-il, men hun var ikke så fin, og dobble ræv og pupper var vanskelig.

Så tett før besøket var ferdig måtte jeg finne meg noe Asiatisk og bone bakfra.

Og så var det noe med amkrikanere som kom i et Gunship (helikopter). Der kom det folk ut som jeg måtte drepe. De kom liksom slik på spill, i levels. Men jeg var smart og hoppet i Heliet og gikk bakerst og gikk fra level til level og tok dem bakfra.. Det var senger, levlene var skilt mellom dører...

PS: Har egentlig lyst og reise til Nord-Korea for og ta en titt...

Et land som kan være veldig spennende. Går vell bare fly fra Kina regner jeg med. Og nå skal vell "grensene" være stengt?

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

I natt var første gang på lenge jeg faktisk husker hva jeg drømte!

Skulle teste en moped (Yamaha TZR, faktisk) og kjørte 100-200 meter ned gata, og snudde. På tilbaketuren skulle jeg teste toppfarta, og kjørte i 140km/t forbi en politibil som sto parkert inni skauen. Når jeg stoppa hjemme igjen, sto pappa der og lo og sa "HAHA! Nå har du mista lappen!!" Jeg skjønte liksom ingenting, før han sa "Du kjørte forbi en politibil"

Så ser jeg ned gata, og der kommer en politibil kjørende :p

Så klarte jeg og lure dem til og tro jeg bare kjørte i 60km/t, men endte opp med en bot på 22k. Ikke fordi jeg kjørte i 60km/t, men fordi jeg hadde vært for ærlig og inrømt at jeg kjørte i 60 :p Mista ikke lappen :p

Syk drøm, ja :p

Endret av S.Larsen
Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg var fyren fra fallout i natt!

Jeg våkna i velv 101 og det var egentlig veldig lite, bare 3 soverom og en spisehall. Men inne i spisehallen satt det minst 30 folk, selv om det bare var 3 soverom. Så jeg snakka med en eller annen forsker som ga meg en drakt slik at jeg kunne gå ut. Så jeg gikk ut av velvet sammen med 2 andre, og utenfor var det en åker med skoger rundt, og alt var fryd og gammen. Så vi klatret opp en haug med svære sopp, og oppå den høyeste soppen fant vi en TV. Den plukket vi fra hverandre fordi jeg sa at jeg trengte transformatoren inni.

Lengre borte så vi masse trær som gikk tur, og jeg sa at vi skulle dra bort og se på dem, men det ville ikke de andre, for de ville gå nordover. Så jeg sa "JEG ER NORD!" Og så gikk jeg bort til trærne og de andre fulgte etter meg. Så husker jeg ikke mer.

Endret av pululf
Lenke til kommentar

I natt drømte jeg faktisk at jeg var på forum-treff, men det var masse mennesker jeg kjenner. Også dro jeg hjem tidlig og da jeg våknet dagen etterpå hadde jeg en tattovering som gikk fra ene armen over på skuldrene og den på sndre armen igjen og den var syyyykt fet. Men så satt jeg og snakket med Hunden min, selvom jeg ikke har hund. og katten min og de likte den men pappa ble kjempe sur fordi det var en bitte liten rose midt inni

I natt drømte jeg ar Jeg Var på et busstopp med noen venner,

men på andre siden av veien stod en vennine som jeg ikke har sett på en stund ,

hun greide ikke å ikke komme bort til oss ,siden hun hadde flyttet til Østlandet,

et sted som het Jordan eller jordal.

Lengre borte så vi masse trær som gikk tur, og jeg sa at vi skulle dra bort og se på dem, men det ville ikke de andre, for de ville gå nordover. Så jeg sa "JEG ER NORD!" Og så gikk jeg bort til trærne og de andre fulgte etter meg. Så husker jeg ikke mer.

Herregud jeg ler så jeg dør!

Jeg selv drømte noe rart i natt, men ikke morsomt-rart mer creepy-rart. Jeg drømte jeg og en fisk skulle gifte oss. Vi satt i en kinosal med hele familien til fisken. De hadde nemlig en veldig spesiell måte å ha bryllup på. Jeg satt i en vanlig stol i kinosalen, og lerretet viste bilde av meg og fisken jeg skulle gifte meg med. Vi begge hadde en liten mikrofon, sånn at når vi måtte si noe måtte vi snakke inn i mikrofonen. Bildet var forresten ikke av oss som satt i salen, men av oss i ei kirke foran et alter. Og så plutselig kom et bilde på skjermen som jeg hadde sett tidligere den dagen (ikke i drømmen altså) som jeg syntes var litt freaky. Og så spurte jeg om ikke de kunne fjerne bildet. Det neste jeg husker er at jeg sto en plass å malte en vegg. Og så våknet jeg

Lenke til kommentar

Hehe! Det var sær drøm Tha Unforgiven.

Drømte at jeg var på en Eksotisk øy.

Vi kom oss dit med båt vi var vell turister antar jeg.

Var et kystvaktskip der også.

Så kom det masse Nord-Koreanere som skulle bo på øya som et show. Showet skulle sendes på NRK2.

Dette ble det bråk om, var jo ikke noe særlig at de kom påtrengende på øyfolket og oss turister..

Og som beskyttelse hadde jeg gjemt meg unna alle sammen med et gevær med bare 5 skudd og mat for 3 dager. Tenkte at hvis noe går galt tar jeg øverstkommanderende først....

Så satt jeg og noen Nord-Koreanere og så på en stor LCD-TV og kikket på naturprogrammer der jeg forklarte at dette ikke var HD-Sending.

Som sakt så er jo NordKoreanerne bra islolert fra verden, så jeg følte at det kunne bli vanskelig og være lærer for alle sammen.

Mine 2 søskenbarn hadde planlagt og stikke fra øya med en av båtene til Nordkoreanerne, men våkna før den tid.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Drömte en snodig dröm der en seriemorder prövde aa komme seg inn en dör, men klarte det ikke. Underveis skjedde det mye rart men endte med at morderen hadde "overhört" meg si "Idiot, hvorfor ikke bare bruke motorsag", og kom springende mot meg med en. Selvfölgelig ender ingen av mine drömmer daarlig, saa endte med at jeg kuttet han i smaabiter i svært tegneserieaktig stil med en motorsag jeg fant paa verandaen :p (Noter dette: Alltid kutt av armen som holder motorsaga först! xD)

Involverte ogsaa meg som en leder i en eller annen gjeng, lederen i rivalgjengen var en i gamleklassen min og mye syke greier skjedde. Begynte med at jeg skulle hevne en voldtekt paa en fyr jeg aldri har sett för og endte med grillsauskrig (WTF? :p)

Men drömmer alltid om steder jeg aldri har sett för, önsker meg en maskin som kan gjöre drömmeomgivelser om til 3D-bilder, hadde vært genialt aa brukt dem i spill :p

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...