mbst Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Når jeg trykker på linken til en fil som jeg skal laste ned, kommer jeg ofte bare til en side som sier at browseren ikke finner filen. For å få lastet den ned, må jeg høyreklikke og velge "Save target as...". Hvordan får jeg fikset dette? Bruker engelsk Internet Explorer 6.0 og engelsk Windows XP. Har nettopp formatert maskina og installert alt på nytt, men problemet var der både før og etterpå. Bruker ingen download managers. [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-01-16 20:50 ] Lenke til kommentar
grendel Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 kremt Ie6 er da inkludert i Xp kremt...åsså missforstod jeg spørsmålet helt.... :smile: [ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-01-17 09:06 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Joa, men det var ikke det jeg spurte om vettu.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 21:03, grendel skrev:kremtIe6 er da inkludert i Xpkremt ? Han skal jo ikke laste ned IE6... Til mbst: Muligens at det er en "sperre" ved hjelp av javascript. Er det alle lenker det skjer med, eller kun et fåtall? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 bleh, drit i det, bruk opera istedet. IE er ubrukelig uansett ;] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: Er det alle lenker det skjer med, eller kun et fåtall? Det kan skje på en hvilken som helst side, med en hvilken som helst fil / filtype (zip, exe osv). Linken kan være helt enkel (http://server.com/fil.exe) eller mer innviklet (http://server.com/downloadscript=fil.exe etc...) Det er mer en regel enn et unntak at det skjer.. Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 hmm... her var det jo fryktelig mange hjelpelige svar da :smile: Lenke til kommentar
walestr Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hei Du har skjekka alle mulighetene i avangserte egenskaper....kanskje dert er en settings der som står feil...eller at du har for høy sikkerhet...Er ikke sikker , men må skjekkes i alle fall. Lykke til Roger [email protected] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Nei, jeg har ikke endret noen innstillinger, og sikkerheten har jeg alltid hatt på lav. Men takk allikevel! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå