Khaffner Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilke andre steder enn på ELFA får man kjøpt infrarøde lysdioder? Jeg trenger rundt 30 stykk og vil helst ikke kjøpe på nett for så lite. Kan dere tipse om butikker i Oslo sentrum og Akershus som har slike dioder? ELFA i Oslo blir for langt borte for meg. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva med et søk på ebay? Der finnes mye dioder og annet snacks... Ellers har du Elfa som er litt dyrere, men en solid og trygg aktør. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg lurer på om det finnes andre butikker enn ELFA, det er for brysomt å dra dit eller bestille så lite. Finnes det ingen tilsvarende butikker i Oslo sentrum eller Akershus? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du har jo også www.futurlec.com Svært billig, og lang leveringstid... Ingen problem å bestille lite Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vil helst kjøpe i en fysisk butikk i Oslo sentrum elelr Akershus, finnes det ingen slike butikker? Jeg er klar over alle nettbutikkene som fører iR-lysdioder. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 det er nok ikke mange fysiske butikker som selger sånnt i det hele tatt i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå