Stjernestøv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Forsøkte å oppdatere drivere og CCC i dag, men etter restarten vil ikke CCC starte. Gjelder XP pro SP3 Dersom jeg forsøker klikker "Restart Runtime" får jeg denne feilmeldingen: Could not load file or assembly 'MOM.Implementation' or one of its dependencies. Systemet finner ikke angitt fil. Dersom jeg forsøker klikker "CCC" får jeg denne feilmeldingen: Could not load file or assembly 'CLI.Implementation' or one of its dependencies. Systemet finner ikke angitt fil. Jeg har brukt ATI skjermkort noen år og jeg har installert drivere og CCC noen ganger bare så det er klart. Mener selv jeg har fulgt installasjons-veiledningen til punkt og prikke. Jeg er litt avhengig av CCC da jeg kjører Folding@Home. Noen tips? Nå logger jeg av og installerer en eldre driver/ccc-pakke kun for å verifisere at jeg får det til å fungere inntil videre. Oppdatering: Da har jeg 8.9 driver/ccc installert igjen og alt fungerer. Her må det jo være noe feil med 8.10-pakken. Endret 2. november 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå