HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg leter etter denne skoen, er det noen som vet hvor jeg kan finne den? Tror dere steen og strøm i oslo har den ? Har planer om å dra til oslo i morgen for å lete.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at Boss har en egen butikk på Steen og Strøm Magasin. Endret 2. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 jeg vet at boss har egen butikk på s&s ja, men har de skoen da? Noen som vet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det visste han vell Ut i fra førstepost. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Regner med at den burdte være mulig å oppdrive, i det minste en liggnede modell som jeg personlig synes er penere, mye mindre klumpete og ikke fult så høy. Er standarsortimang så tror denne er det og, uten å skulle si noe sikkert akkurat nå. (Dog, vi har den ikke) Endret 2. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Den var ikke å finne på S&S Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Har ikke Hugo Boss en butikk noen kvartaler unna S&S også..? (Er ikke så kjent i Oslo, men mener å ha sett det). Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jo, de har har det... Men, jeg orket ikke dra dit å se. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Å, så vi prioriterer skoa så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå